Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik denk dat het morgen ravioli wordt. Gevuld met aardappel en rode ui, met een soort kappertjes saus. En als bijgerecht in de oven geroosterde kool met miso-hazelnoten boter. Alleen nog iets bedenken voor vooraf. 

Wij gaan dit weekend naar het zuiden om mijn ouders te helpen met voorbereidingen voor hun verhuizing. Overnachten en eten doen we bij mijn schoonmoeder. Geen idee wat het wordt. 

Oeh, aardappel in ravioli, leuk idee GB! Wij gaan op werk ook los met ravioli momenteel, volgende week maar ns een aardappelvariant doen. Bak je de ui? Verder nog specifieke kruiden?

Moosey schreef op 07-01-2022 om 21:50:

Oeh, aardappel in ravioli, leuk idee GB! Wij gaan op werk ook los met ravioli momenteel, volgende week maar ns een aardappelvariant doen. Bak je de ui? Verder nog specifieke kruiden?

Ik moet het ook nog even verzinnen verder. Ik denk sowieso parmezaanse kaas erin. En mss iets van majoraan ofzo. Of tijm. 

Witlof met aardappelen en een kip rollade

Brooodmaaltijd, met oa gekookte eieren en kroketjes. 

Vanavond een Ereburger van de Vegetarische Slager op een volkoren broodje, met komkommer en uienchutney. Heb nog niks voor erbij, maar ga zometeen toch even boodschappen doen. Dus dan even neuzen.

Ik bak een paprika/pecan/kaas soufflé 

JtM

JtM

08-01-2022 om 09:30

Op verzoek van zoon eten wij vanavond burritos. Jammie!

Ik maak kip a la normandie, volgens recept van de delicious deze maand. Met cider, stukjes appel, spekjes en champignons. Aardappeltjes uit de oven erbij (heb nog twee soorten gekruide minikrieltjes en twee restjes ovenpatatjes liggen, en nog gewoon rauwe aardappels).

Gisteren was het een klein stukje biefstuk, gebakken krieltjes en doperwten. 

Vanavond wordt het zalm (géén klein stukje  ), wortel en rasfriet uit de oven. 

Dolfje

Dolfje

08-01-2022 om 10:28 Topicstarter

Ik maak kip korma( nou ja van pataks) met rijst en boontjes en ga papadums bakken met raita erbij.

Gisteren witlofrisotto.

Vanavond maak ik pizza met 2 bodems, passata, olijven die in kerstpakket zat. Aangevuld met paprika en mozzarella 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-01-2022 om 12:19

ik heb nog een quiche, dus die vanavond nog maar een keer. Hij moet op

mmmm allemaal weer lekkere dingen 😋

Wij eten tagliatelle met verschillende soorten groenten en een zelfgemaakte championroomsaus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.