Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Boerenkoolstamppot met kiphaasjes, Potigees gekruid! Bak ook alvast m’n nasigroenten aan, want anders kan ik ze weggooien.

edit: change of plans. Snijbonen zijn aan de datum, dus het wordt vanavond couscous met snijbonen en kiphaasjes. De boerenkool verschuift naar morgen!

Wij eten lasagne vandaag.

tomatensoep met broodjes 

Wij gaan de gewone stippen en strepen zoals de kinderen het noemen, doperwten met worteltjes, aardappelen en we hebben er een gehaktbal bij

Dewi-Sri schreef op 03-01-2022 om 19:31:

Wat leuk om jullie hier weer te zien! Het is erg lang geleden dat ik hier meegeschreven heb. Mag ik nog terugkomen?
Na een jaar van gezondheidsproblemen en maanden sondevoeding heb ik vanavond weer "normaal" gegeten. Vegetarische kaasschnitzel, sperzieboontjes en minikrieltjes. Heerlijk!

Wat heftig! Maar wat fijn dat je weer wat kunt eten! Welkom hier 👍

Ik eet vandaag Pasta pesto met spinazie en spekjes https://www.ah.nl/r/665340

zelfgemaakte erwtensoep!

Dolfje

Dolfje

04-01-2022 om 18:21 Topicstarter

Ninoea schreef op 04-01-2022 om 17:40:

Ik eet vandaag Pasta pesto met spinazie en spekjes https://www.ah.nl/r/665340

Dit eten wij morgen denk ik. 

Mama-Inge schreef op 04-01-2022 om 16:59:

tomatensoep met broodjes

Ik ook. Maar dan met volkorenbrood erbij.

@Dewi: Wat fijn dat je de periode van sondevoeding achter je kunt laten. Ik hoop dat je lekker hebt gegeten, gisteren en vandaag. 

Er werd voor ons gekookt, en het was spitskool stamppot en spruitjes stamppot. Met draadjesvlees.

Vanavond wat gerookte zalm en hollandse garnalen (omega hoeveel ook alweer) met veldsla. Alweer iets wat ik fijn binnen kan houden. Ik blijk echt koud eten te prefereren. Rijsttafels zitten er voorlopig echt nog niet in. Gelukkig hebben we hier een hele goede toko, want man is er dol op.

En dank voor jullie lieve welkom (terug) berichten. Warm bad

Fijn Dewi-Sri, dat het je smaakte vandaag. Houden zo.

Ik at vanavond bij m'n ouders ivm oppasdag aldaar. We kregen vooraf soep, daarna vis uit de oven, wortelen en pommes duchesse. Toe bavarois dus er werd gesmuld (behalve van de wortelen, daar zijn ze niet dol op).

Ik had geen groenten in huis (whut?) en had al de halve dag in de keuken gestaan om jam te maken (van de ingevroren oogst van afgelopen zomer) dus ik maakte mijn lievelings voorraadkasteten: dahl. Was weer goddelijk. En nog lekker over voor morgen. 

Gister vega burger met zoete aardappelfriet en rauwkost gegeten. Vanavond richting mn ouders dus hopelijk kan ik onderweg iets vegans halen.

Dolfje

Dolfje

05-01-2022 om 08:19 Topicstarter

Ik heb een bakje nasi goreng en bakje spicy beef uit de diepvries gehaald. Het is een beetje weinig maar had gisteren nog een snel groentesoepje gemaakt en bak er denk ik een ei bij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.