Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aardappelen, broccoli en kiprollade 

Uiteindelijk toch de pompoen in de oven geroosterd, met knoflook, chiliflakes, komijn & kerrie. Hij smaakte nu al een stuk beter!

We hebben nog redelijk wat over van het kerstdiner (of iig het koken daarvan)
Ik had vandaag vegan schnitzel met asperges, rode aardappelen in schil en cranberrysaus.
Voor morgen moet ik nog iets verzinnen voor bij de dragonsaus.

Ik maak vanavond een varkenshaasje met champignonsaus, broccoli en aardappeltorentjes uit de oven. Toe keuze uit ijs, vanilleyoghurt of crème brulee. En in het kader van restjes: ergens overdag als lunch een spitskoolsalade met appel, komkommer en yoghurtdressing. 

Dolfje

Dolfje

29-12-2021 om 09:11 Topicstarter

Hier wordt het nasi goreng met kipfilet en boontjes en bosui erdoor met een gebakken eitje erbij.

Salade met allerlei en houloemi 

Kibbeling met bloemkool en tuinkruidensaus.

Bij ons komt een vriendin met haar kinderen op bezoek. We gaan (ondanks het weer) eerst lekker naar buiten en daarna eten we (alweer  ) hapjesavond aka uitgebreide borrelhap. Ik maak een grote schaal nacho's, rauwkost, kaas/worst/olijven, stokbrood met boter en tapenade, yakitori spiesjes, gebakken garnalen en wat ik nog aan lekkers in de koelkast vindt

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-12-2021 om 09:57

ik denk een salade met geitenkaas, spekjes, komkommer, mosterdhoningdressing en wat er nog meer op voorraad is. 

Rijstnoedels met paksoi, wortel en kip. 

Dolfje

Dolfje

29-12-2021 om 10:30 Topicstarter

MijnNaamIsHaas73 schreef op 29-12-2021 om 09:44:

Bij ons komt een vriendin met haar kinderen op bezoek. We gaan (ondanks het weer) eerst lekker naar buiten en daarna eten we (alweer ) hapjesavond aka uitgebreide borrelhap. Ik maak een grote schaal nacho's, rauwkost, kaas/worst/olijven, stokbrood met boter en tapenade, yakitori spiesjes, gebakken garnalen en wat ik nog aan lekkers in de koelkast vindt

Lekker! Ik kom net van buiten van een wandeling en had het te warm in mijn winterjas en dikke sjaal.

Dolfje

Dolfje

29-12-2021 om 10:30 Topicstarter

Drakenvlieg schreef op 29-12-2021 om 10:23:

Rijstnoedels met paksoi, wortel en kip.

Ook lekker!

Wij eten spinazie in roomsaus, gekookte aardappelen en een eitje. Zoontje eet een restje wraps met paprika, champignons, ui, courgette en tomatensaus.

Broccoli, aardappels en kipfilet in rauwe ham

Ja.. pompoenstamppot vanavond 😂. Daarbij een chutney van rode ui die ik zometeen al opzet, en een kaasburger (nouja, twee kleine kaasburgertjes die ook nog over waren van de gourmet)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.