Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ga vandaag proberen iemand te motiveren om pannenkoeken te bakken. Anders wordt het alleen erwtensoep uit blik.

Beiden vind ik niet lekker, maar de rest wel, dus het 'moet' af en toe. 

Hoi, ik lees al een tijdje mee, ook op het VF al. Nu wegens omstandigheden zit ik een tijdje thuis en moest ik vooraf alle boodschappen al doen. Het lijkt me leuk om zo nu en dan mee te schrijven. Ik haal zelf nog wel eens inspiratie uit dit topic, en ik heb er nu tijd en ruimte voor om mee te schrijven 

Gisteren lekker Hollands bloemkool met puree en braadworst. 

Vanavond ga ik gebakken gnocchi maken met een "saus" van zachte uien, tijm, knoflook, gehakt en spinazie (recept van de Jumbo). Man is erg fan van gebakken gnocchi, maar normaal maak ik het met roerbakgroente met cavalo nero en ontvelde gerulde braadworst. Ben benieuwd naar deze nieuwe saus.

Vanmiddag het restje pompoensoep van gisteren (lunch): zo'n verspakket maar dan opgepimpt met kokosmelk, ras el hanout en gehaktballetjes. 

Vanavond eerst naar het werk, en daarna bardienst bij de voetbalclub. Eet dus vroeg vandaag. Het wordt een broodje hamburger met een simpele salade erbij. Altijd lekker, en niet teveel werk!

kipshoarma met salade en eigengemaakte knoflooksaus.  Als toetje hangop met aardbeiensaus (alles zelf gemaakt). 

rijst met babi pangang 

Dolfje

Dolfje

21-10-2021 om 15:19 Topicstarter

afrodite05 schreef op 21-10-2021 om 08:39:

Hoi, ik lees al een tijdje mee, ook op het VF al. Nu wegens omstandigheden zit ik een tijdje thuis en moest ik vooraf alle boodschappen al doen. Het lijkt me leuk om zo nu en dan mee te schrijven. Ik haal zelf nog wel eens inspiratie uit dit topic, en ik heb er nu tijd en ruimte voor om mee te schrijven  

Welkom!

Gisteren uit eten, heerlijke dorade gegeten. Vandaag kip ketjap met roerbakgroenten en rijst.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2021 om 17:14

Ik maak pannenkoeken met spinazie en gerookte zalm.

Aardappelkroketten uit de airfryer, sperziebonen, salade en een kaas schijf. 

Gekookte aardappels, bietjes met ui en speklapjes stond vandaag op het menu 

Sate met gegrilde groenten en ovenfriet

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2021 om 22:23

Maki schreef op 21-10-2021 om 20:05:

Sate met gegrilde groenten en ovenfriet

Dolfje

Dolfje

22-10-2021 om 07:37 Topicstarter

Nasi goreng uit de diepvries met "ayam pangang" ik vond gisteren een zakje boemboe in de kast daarvoor wat op moet.

Ik ga vanmiddag al goulash maken, zodat de smaken lekker lang kunnen intrekken. Daarbij diepvrieserwtjes en rijst (ik had op de site van Foodies tips gelezen over de perfecte rijst, dus dat maar uitproberen).

Volkoren penne al'arrabiata

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.