Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-10-2021 om 18:32

AliceM1982 schreef op 19-10-2021 om 18:31:

[..]

Achteraf was die pizza toch een beter idee want er ging even iets mis waardoor mn rookmelder ging loeien... (Net batterijen vervangen, fijn om te weten dat dat kr*ng het ook weer doet... )

Thnx, jij ook eet smakelijk.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

19-10-2021 om 18:34

AliceM1982 schreef op 19-10-2021 om 18:31:

[..]

Achteraf was die pizza toch een beter idee want er ging even iets mis waardoor mn rookmelder ging loeien... (Net batterijen vervangen, fijn om te weten dat dat kr*ng het ook weer doet... )

Dan ben je wel gelijk weer goed wakker. wat een herrie maken die dingen he, ik schrik me altijd kapot van dat ding. 

Broodje kipburger voor man en voor mij broodje visstick. 

tussen de middag op het werk dus hutspot met gehaktbal.
Van het werk meegenomen: Thaise currysoep met kip. Dat vanavond gegeten met cracker.

Vanmiddag een salade van aardappel, witlof, knolselderij, mandarijntjes en walnoten.

En later:
Een ovenschotel met onderin zuurkool met rulgebakken kipgehakt, ui en kerrie massala en bovenop plakjes knolselderij, appel en brie en nog meer walnoten. Honing-mosterddressing eroverheen na het bakken.

Volgens mij is deze ovenschotel van ah, of iets wat er op lijkt heeft me op het idee gebracht.

Aardappelpuree, worteltjes en vissticks.

Hartige taart met gehakt, ui, paprika, courgette en maïs.

een kant en klare maaltijd uit de supermarkt, omdat onze keuken wordt vervangen🙃

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-10-2021 om 20:13

Yolo schreef op 19-10-2021 om 18:34:

[..]

Dan ben je wel gelijk weer goed wakker. wat een herrie maken die dingen he, ik schrik me altijd kapot van dat ding.

Ik heb net de batterijen vervangen  (alhoewel ik daar hulp bij kreeg aangezien ik net te klein ben om erbij te kunnen...) dus ik weet nu wel zeker dat ie het doet haha.. 

Dolfje

Dolfje

20-10-2021 om 08:39 Topicstarter

Wij eten een bakje "paella" uit de diepvries met een gebakken eitje erbij.

Vanavond of risotto met groene asperges en een visje, of uiteten. Ben er nog niet helemaal uit - want risotto = 

Spruitjesstamppot met erbij gebakken appel en walnoten.

Yolo schreef op 19-10-2021 om 18:03:

[..]

Waar smaakt aardpeer naar, is het met een andere groente te vergelijken qua smaak?

Knollerig, mild, ietwat zoet - zoals aardappel zoet is.

Hier vandaag aardappeltjes van de bakplaat met zelfgemaakte knoflooksaus, een salade en runderworstjes.

Wobbelkont schreef op 20-10-2021 om 09:54:

Vanavond of risotto met groene asperges en een visje, of uiteten. Ben er nog niet helemaal uit - want risotto =

Eensch

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.