Eten Eten

Eten

Wat eet jij dat andere mensen niet vaak eten?


TanSwallow86

TanSwallow86

05-10-2021 om 20:18

Tuinfluiter schreef op 05-10-2021 om 20:15:

[..]

Ik ken federweisser uit de Elzas en Duitsland maar kun je het ook in Nederland krijgen.

Geen idee . Mijn ouders namen het altijd mee van de vakantie in Duitsland. 

Egel. schreef op 04-10-2021 om 23:50:

Niet iedereen geeft de geur af in zijn/haar plas (urine), en niet iedereen kan de asperge ruiken.

Net zoiets als je tong naar binnen kunnen krullen. Je moet er aanleg voor hebben.

Ik kan alle dingen hierboven overigens wel (ben verder niet bijzonder geslaagd in mijn leven hoor, maar dit moet je me toch nageven)

Bedankt, ik heb zojuist eindelijk iets ontdekt wat ik wel kan en mijn man niet. 
Hij keek me wel een beetje gek aan trouwens toen ik na de vraag of hij z’n tong ondersteboven kon doen, vroeg of zijn plas wel stinkt na het eten van asperges.  

Ginevra schreef op 05-10-2021 om 12:34:

[..]

Je moet toch weten hoe je het herkent . Als je dat onwetend in je mond stopt ga je een heel bijzondere artisjokbeleving hebben.

Thanks voor de tips mbt het bereiden en eten van verse artisjok, ik heb het ook nog nooit gegeten maar als ik er ergens een keer één zie dan neem ik hem mee! 

on topic;
Ik gebruik oa maca poeder en siberiaanse ginseng in mijn (Alpro soya zuivel) ontbijt. 
oh en in het kruidenrek ook gemalen fenegriek en gerookte paprikapoeder. Geen idee waarom maar ik spreek zelden iemand die dat ook kent / gebruikt. En maar vragen hoe ik die soep toch zo lekker krijg 

Ik zette vroeger de föhn op mijn reep chocolade. Iemand anders die gefohnde chocola at? 😉 

Hobbelster schreef op 05-10-2021 om 20:46:

on topic;
Ik gebruik oa maca poeder en siberiaanse ginseng in mijn (Alpro soya zuivel) ontbijt.
oh en in het kruidenrek ook gemalen fenegriek en gerookte paprikapoeder. Geen idee waarom maar ik spreek zelden iemand die dat ook kent / gebruikt. En maar vragen hoe ik die soep toch zo lekker krijg

gerookte paprikapoeder heb ik ook staan. 

LydiaDietz schreef op 05-10-2021 om 20:51:

Ik zette vroeger de föhn op mijn reep chocolade. Iemand anders die gefohnde chocola at? 😉

Ik ken iemand die zet ijs in de magnetron tot het een soort dikke milkshake is en dan eet ze het pas.

Ze hoeft ook geen hard (koud) ijs hah. 

Friezinnetje schreef op 05-10-2021 om 20:56:

[..]

gerookte paprikapoeder heb ik ook staan.

Ik ook en gebruik ik zowat wekelijks.

DistinctMarten43

DistinctMarten43

05-10-2021 om 21:13

LydiaDietz schreef op 05-10-2021 om 20:51:

Ik zette vroeger de föhn op mijn reep chocolade. Iemand anders die gefohnde chocola at? 😉

Verwarming hier. Koude, harde chocolade eten is misdadig. 

Doornroosje9 schreef op 05-10-2021 om 21:13:

[..]

Verwarming hier. Koude, harde chocolade eten is misdadig.

M’n man bewaart de chocola in zijn wijnkoelkast. Niet te koud en niet te warm.

Ik gebruik ook vaak gerookte paprikapoeder en eet graag kaas met generiek.

LydiaDietz schreef op 05-10-2021 om 20:51:

Ik zette vroeger de föhn op mijn reep chocolade. Iemand anders die gefohnde chocola at? 😉

WorldlyAnteater37

WorldlyAnteater37

05-10-2021 om 21:25

Ainne schreef op 05-10-2021 om 11:34:

Hooiachtig spul - je weet het wel te verkopen hè!

Je kunt ze ook in een vaas zetten


e54e97f81ab1bc7da2b9895a73a31017.jpg

aardappeltjes uit een pot met een flinke kwak appelmoes. Puur luiigheid op za of zon als lunch. Maar ik vind het lekker 

Stampot zoute bonen met witte bonen erdoor. En friet met warme mayonaise.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.