Eten Eten

Eten

Wat eet jij dat andere mensen niet vaak eten?

Ik ben dol op verse artisjokken en die komen hier dan ook geregeld op tafel. Gekookt in z’n geheel, en dan maar plukken, afhappen en op het laatst de bodem opeten. Maar als ik het er met andere mensen over heb lijkt het alsof het toch niet zo heel populair is om te maken. 
Wat eet jij graag dat andere mensen niet zo vaak (lijken te) eten? Dan doel ik dus niet op de zogenaamd rare combinaties waar al een topic over is, maar op etenswaren die niet zo gebruikelijk zijn zoals zwezerik, schorseneer, …..?


kolokithokeftedes… een Grieks courgette hapje. Heel erg lekker als je het mij vraagt, maar hier in Nederland volgens mij niet iets wat veel gemaakt wordt (behalve door de Grieken die hier wonen wellicht )

oh en ik kan makkelijk een hele pot olijven wegeten, dat vind mijn omgeving vaak ook raar. Maar geef me iedere dag een pot olijven en ik ben blij 

hele pure chocolade, min 85% cacao

Marmite. En dan het liefst op een witte boterham met roomboter en kaas.

Oh wacht. Geen combinaties dus

Bunnywildflower schreef op 04-10-2021 om 21:09:

kolokithokeftedes… een Grieks courgette hapje. Heel erg lekker als je het mij vraagt, maar hier in Nederland volgens mij niet iets wat veel gemaakt wordt (behalve door de Grieken die hier wonen wellicht )

Mmmmm, heerlijk! Lekker met een schep tzatziki

Dolfje schreef op 04-10-2021 om 21:17:

Marmite. En dan het liefst op een witte boterham met roomboter en kaas.

Ben jij mijn broer?? 


Huttekase 
Kruisbessen en zwarte bessen, ben ik echt gek op maar je kunt ze binnen nergens krijgen

Pixy schreef op 04-10-2021 om 21:18:

[..]

Mmmmm, heerlijk! Lekker met een schep tzatziki

Hihi jaaaa 

Ginevra

Ginevra

04-10-2021 om 21:22 Topicstarter

Bunnywildflower schreef op 04-10-2021 om 21:09:

kolokithokeftedes… een Grieks courgette hapje. Heel erg lekker als je het mij vraagt, maar hier in Nederland volgens mij niet iets wat veel gemaakt wordt (behalve door de Grieken die hier wonen wellicht )

O ja, dat heb ik ooit wel eens gemaakt, was lekker!

Wat een leuke vraag! Ik denk dat ik eigenlijk allemaal heel erg standaarddingen eet..

Crepe_au_fromage schreef op 04-10-2021 om 21:19:

[..]

Ben jij mijn broer??

Laatste keer dat ik keek niet 

Bunnywildflower schreef op 04-10-2021 om 21:09:

kolokithokeftedes… een Grieks courgette hapje. Heel erg lekker als je het mij vraagt, maar hier in Nederland volgens mij niet iets wat veel gemaakt wordt (behalve door de Grieken die hier wonen wellicht )

Net opgezocht en ga ik eens maken!

dadels... het liefst gevuld met geitenkaas. 

de hard uitgebakken randjes (zwoerd) van spek. Mjammie. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.