Eten Eten

Eten

Too Good To Go

Zijn er hier meer mensen fan van de too good to go app?

Misschien is het leuk om hier ervaringen en/of de inhoud van de boxen te delen.


Crazycatlady

Crazycatlady

13-08-2021 om 19:44 Topicstarter

Zelf is mijn budget beperkt dus ik ben echt super blij met de app. Vooral de boxen van de Lidl en van de locale bakker zijn mijn favoriet.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

13-08-2021 om 19:52

Ja! Ik probeer eens per week een Lidl pakket te scoren. Het duurde even voor ik de truc doorhad. Om 19.15 wordt het opengezet, en 10 seconden later is alles hier uitverkocht. (Dus ik zet m'n alarm op 19.14 en zit dan een minuut als een idioot te verversen )

De pakketten zijn ook echt goed hier (op andere locaties is het vaak een stuk minder). En aangezien we hier vegetarisch en dus veel groente eten...
Gisteren voor 2,99:
spinazie
paksoi
puntpaprikas 
witlof
wortels
2 kleine kropjes sla
citroenen
mandarijnen
kilo bananen
En een fles Heinz ketchup

Vroeger haalde ook regelmatig een broodpakket bij de bakker, maar dat is qua inhoud echt veel slechter geworden. Doe ik dus nog maar zelden.

Ja! Ik ben ook fan. De Lidl boxen en de eko plaza boxen zijn hier favoriet.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

13-08-2021 om 19:56

Ik vind het wel jammer dat wij hier in de buurt geen restaurants hebben die vegetarische maaltijden aanbieden. Daar moet je geloof echt voor in de grotere steden zijn.

Crazycatlady

Crazycatlady

13-08-2021 om 20:01 Topicstarter

Ja, de Lidl boxen zijn echt zo uitverkocht. Maar met die prijs, en zo'n inhoud kan ik mij dat ook goed voorstellen.

Heb er voor morgen weer één kunnen scoren, dus ik ben benieuwd. 

Crazycatlady

Crazycatlady

13-08-2021 om 20:04 Topicstarter

Coreopsis schreef op 13-08-2021 om 19:56:

Ik vind het wel jammer dat wij hier in de buurt geen restaurants hebben die vegetarische maaltijden aanbieden. Daar moet je geloof echt voor in de grotere steden zijn.

Dat is bij ons ook niet.
Er is één restaurant die maaltijden aanbied, maar dat is dan al niet vegetarisch.

Moet ook zeggen dat het mij niet echt aantrekt.

Sophia_!

Sophia_!

13-08-2021 om 20:24

Hier is het aanbod zo beperkt dat het zinloos is. Jammer, ik vind het idee goed. 

Ik heb het een paar keer gedaan omdat er een winkel in de buurt zat die er echt veel in deed. Pakket met een waarde van rond de 35 euro voor 5 euro.

Lidl hier is echt top. Probeer hem 1 of 2 keer per week te scoren. En zet inderdaad ook dat alarm. Van de week voor.eerst in tijden weer brood gehaald. 5 broden voor 5 euro. Prima deal.

Brabeau schreef op 13-08-2021 om 20:34:

Ik heb het een paar keer gedaan omdat er een winkel in de buurt zat die er echt veel in deed. Pakket met een waarde van rond de 35 euro voor 5 euro.

Correctie, rond de 40 euro zelfs

ja, ik heb de app ook, maar omdat ik alleen woon, is het soms veel te veel. Dus doe het niet heel vaak. Of ik deel hem met mijn zusje. 

Brabeau schreef op 13-08-2021 om 21:26:

[..]

Correctie, rond de 40 euro zelfs

Bij welke winkel was dit dan?

haal al langere tijd pakketten. In begin deden nog niet zoveel winkels mee en was het nog niet bekend. Je kon vaak op laatste moment bon scoren (bonnen kwamen toen ook om 00.00 uur online). 

Vooral bakker en lidl zijn favoriete. Bakker hier in de stad met 2 vestigingen zijn beide binnen minuut uitverkocht  

GroenTuintje schreef op 13-08-2021 om 22:47:

[..]

Bij welke winkel was dit dan?

Coop, maar een coop in een ander dorp was dan weer niks...

coop is hier niet veel. Ik haal hier vaak bij de bakker een bon. Vaak waarde van 25,-. Wat broden en gebakjes. Het verschilt wel per dag soms ook maar 12,- maar ook dat is nog steeds prima voor 4,-. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.