Eten Eten

Eten

Niets te eten krijgen op een verjaardag

buufie schreef op 22-09-2026 om 21:17:

[..]

ja hoor, het is een opsomming van wat er had kunnen staan. Soep of broodje of...

Nope ze klaagt dat er geen lunch was op dat tijdstip en hoe ongastvrij ze dat vond. Het hoe en waarom ontgaat haar volledig, net zoals de meesten hier, mensen die doen alsof ze bijna verhongeren omdat ze op een verjaardag geen lunch of ander eten krijgen, want ja je gaat natuurlijk niet voor de jarige maar vooral voor het gratis eten wat er gemoeid is met zo'n evenement als jarig zijn. Mijn blik is wss al enigzins gekleurd door gasten op mijn werk die voor een minimum uitgave grote verwachtingen hebben (lees 2 euro spelen maar wel verwachten dat je goed verzorgd met een volle buik de zaak verlaat

Nick90 schreef op 22-09-2026 om 21:24:

[..]

Nope ze klaagt dat er geen lunch was op dat tijdstip en hoe ongastvrij ze dat vond. Het hoe en waarom ontgaat haar volledig, net zoals de meesten hier, mensen die doen alsof ze bijna verhongeren omdat ze op een verjaardag geen lunch of ander eten krijgen, want ja je gaat natuurlijk niet voor de jarige maar vooral voor het gratis eten wat er gemoeid is met zo'n evenement als jarig zijn. Mijn blik is wss al enigzins gekleurd door gasten op mijn werk die voor een minimum uitgave grote verwachtingen hebben (lees 2 euro spelen maar wel verwachten dat je goed verzorgd met een volle buik de zaak verlaat

je zegt het zelf al: Jouw gekleurde blik. En die neem jij als 'normaal'. Degene die er anders over denken, worden door jou afgeserveert als zeikerds, die alleen voor het eten komen. 

Nick90 schreef op 22-09-2026 om 21:24:

[..]

Tja, ik ga ook naar een etentje met vrienden voor de gezellige avond, het gezelschap, het bijkletsen. Maar ik verwacht ook dat we iets eten. Waarschijnlijk heb jij dat ook. 

Nou, voor de meeste mensen geldt het zelfde voor een verjaardag. Zoals je bij een etentje iets te eten verwacht verwacht je dat bij een verjaardag ook.

Meesje schreef op 22-09-2026 om 21:38:

[..]

Tja, ik ga ook naar een etentje met vrienden voor de gezellige avond, het gezelschap, het bijkletsen. Maar ik verwacht ook dat we iets eten. Waarschijnlijk heb jij dat ook.

Nou, voor de meeste mensen geldt het zelfde voor een verjaardag. Zoals je bij een etentje iets te eten verwacht verwacht je dat bij een verjaardag ook.

Nee hoor. Als ik tijdens een verjaardag tussen 11 en 2 alleen koffie aangeboden krijg ga ik niet huilen dat ik meer eten verwacht had, ik ga niet met honger naar een verjaardag en verwacht dan dat ik daar m'n buik wel vol kan eten en thuis is er eten genoeg en ik ben ook in staat om zelf m'n eigen lunch te kopen. Als ik zelf een etentje heb verwacht ik idd iets te eten. Als ik een verjaardag die tussen 11 en 2 valt lunch verwacht en ik krijg geen lunch ga ik dat de jarige echt niet kwalijk nemen en ik beslis ook niet aan hoeveel ik heb gegeten en of ik daar tevreden mee was of we überhaupt nog wel maten zijn en ik op je verjaardag wil komen

Nick90 schreef op 22-09-2026 om 20:53:

[..]

Mischien is dit op middelbare leeftijd de norm maar halverwege de 30 doe je meestal geen uitgebreide verjaardagen meer en nodig je ook zeurende familie of vrienden niet meer uit.

Ik zal het even tegen de kinderen van mij en mijn vrienden zeggen, leeftijd varieert van begin 20 tot begin 30, dat ze hun verjaardagen niet meer op deze manier mogen vieren.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.