Eten Eten

Eten

Lidl toppers

Sinds enkele maanden kom ik af en toe bij de Lidl (die niet in mijn gemeente ligt) en ik ben positief verrast over het aanbod en de prijzen. 

Alleen vind ik het wel jammer dat speciale producten maar heel kort verkrijgbaar zijn. Hoe werkt het systeem en om de hoeveel tijd komen ze weer terug? 

Deel in dit topic je toppers.


redbulletje

redbulletje

28-08-2022 om 17:55 Topicstarter

Ik had een tijdje terug de chilicheese cordon bleu van MCennedy uit de vriezer en die smaakt waanzinnig goed. Jammer dat ik maar 1 doos heb gekocht en hij de week erna niet meer verkrijgbaar was. 
En vorige week had ik Surinaamse pindakaas, heerlijk pittig.

Ik doe vrijwel al m’n boodschappen bij de Lidl. Ik vind de carpacciotapenade voor op brood superlekker! Die hebben ze meestal in het assortiment (maar dan soms ineens een paar weken niet). 

De producten die jij noemt, zijn van de wereldweken. Eens in de zoveel weken is het betreffende land/werelddeel weer aan de beurt en kun je die producten weer krijgen. 

Ik drink vaak de droge witte wijn van de Lidl van het huismerk. Fris en fruitig, niet duur maar wel lekker. Die was gisteren in de reclame met de App en heb 12 flessen ingeslagen. 
Veel producten zijn niet altijd te koop maar komen wel regelmatig terug. Ik eet graag Grieks vlees  en daar wil ik dan graag een glaasje Retsina bij ( Griekse harswijn). die sl;a ik dan in als het de Griekse week is bij de Lidl. Patatas bravas koop ik en sla ik in in de Spaanse week.

redbulletje

redbulletje

28-08-2022 om 18:14 Topicstarter

De roomboter kaaskoekjes zijn er volgens mij de helft goedkoper dan bij Appie/Jumbo en die smaken ook prima!

Ook een aanrader: in de Italiaanse week de potten amarene-kersen op siroop. Heerlijk van smaak. Ik doe er dan een stuk of drie met wat siroop door de yoghurt of kwark.
Ook (uit de Engelse week) de zwartebessen-jam en de sinaasappel/gember-marmelade. Erg lekker. Sla er altijd een paar van in.

Van de verse bakkerij: de pecannotenbroodjes mjammie.

Herfstappeltaart schreef op 28-08-2022 om 18:19:

Ook (uit de Engelse week) de zwartebessen-jam en de sinaasappel/gember-marmelade. Erg lekker. Sla er altijd een paar van in.

Die sinaasappel gember marmelade vind ik ook erg lekker! Nog 2 potten van staan in de kast. 

redbulletje

redbulletje

28-08-2022 om 19:01 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 28-08-2022 om 18:19:

Ook een aanrader: in de Italiaanse week de potten amarene-kersen op siroop. Heerlijk van smaak. Ik doe er dan een stuk of drie met wat siroop door de yoghurt of kwark.
Ook (uit de Engelse week) de zwartebessen-jam en de sinaasappel/gember-marmelade. Erg lekker. Sla er altijd een paar van in.

Haha die had ik toevallig op het andere forum gelezen en ook een pot gekocht. Heerlijk in de yoghurt idd!

De stooflappen, helaas alleen in de winter te koop

De Ierse of de lende- of hals biefstuk. Of entrecôte.
Pindakaas met stukjes
Walnoten
Pompoenpitten (die zijn superieur)
De jam (huismerk), in het bijzonder de frambozenjam

Advocaat

Vroeger hadden ze met kerst de tiramisù-likeur maar die zie ik nooit meer.

De kerstkransjes (koek), met en zonder chocola, grote en kleine

De kleine zakje suikervrije drop. Klein maar een hele volle smaak.

De stukken biologische kaas. Ook heel vol van smaak.

redbulletje

redbulletje

28-08-2022 om 19:56 Topicstarter

ln april/mei was er heerlijke brandnetel/knoflook kaas. 

Er is al een topic over de  Lidl/Aldi, misschien vind je hier meer tips? 

https://www.viafora.nl/forum/eten/lidl-en-aldi-toppers?page=6#205

Ik vind het ook soms jammer dat de tijdelijke artikelen er zo kort zijn. Voordat je ze geproefd hebt zijn ze alweer uit het assortiment. Gelukkig komen de thema’s twee tot drie keer per jaar terug.

redbulletje

redbulletje

28-08-2022 om 20:47 Topicstarter

MIDA schreef op 28-08-2022 om 20:05:

Ik vind het ook soms jammer dat de tijdelijke artikelen er zo kort zijn. Voordat je ze geproefd hebt zijn ze alweer uit het assortiment. Gelukkig komen de thema’s twee tot drie keer per jaar terug.

Ja dat vind ik ook jammer maar ik ben blij dat ik nog snel wat extra potten Surinaamse pindakaas hen gekocht nadat ik geproefd had.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.