Eten Eten

Eten

Lidl en Aldi toppers

Omdat ik het Lidl topic over lekkere dingen en fijne spullen bij de Lidl hier nog niet ontdekt had open ik hem zelf maar.

Welke lekkere dingen mogen we niet missen bij de Lidl? 
Ik kom zelf steeds vaker ook bij de Aldi, dus ook aanraders bij de Aldi zijn welkom hier.


Fenyw schreef op 05-11-2021 om 20:56:

De yoghurtcitroenmousse met limoensaus is heerlijk. Zuur, maar niet té en geen zwaar toetje zoals een normale mousse en gelukkig geen overheersende yoghurtsmaak. Deze haal ik nog een keer!

Vandaag gehaald en gegeten.

Ik vond 'm erg chemisch qua smaak. En heeeel zoet, ik had 'm frisser verwacht. 

Fenyw schreef op 05-11-2021 om 20:56:

De yoghurtcitroenmousse met limoensaus is heerlijk. Zuur, maar niet té en geen zwaar toetje zoals een normale mousse en gelukkig geen overheersende yoghurtsmaak. Deze haal ik nog een keer!

Ik had hem al op mijn lijstje staan.

Het is inderdaad heerlijk en ik ben blij dat ik er gelijk twee meegenomen heb vanwege jouw lovende kritiek.  Het waren ook gelijk de laatste twee dus we zijn niet de enigen die het lekker vinden.

KillerQueen schreef op 10-11-2021 om 22:18:

[..]

Vandaag gehaald en gegeten.

Ik vond 'm erg chemisch qua smaak. En heeeel zoet, ik had 'm frisser verwacht.

Zo zie je maar dat smaken (gelukkig) verschillen 

KillerQueen schreef op 10-11-2021 om 22:18:

[..]

Vandaag gehaald en gegeten.

Ik vond 'm erg chemisch qua smaak. En heeeel zoet, ik had 'm frisser verwacht.

Grappig zoals smaken verschillen! Dochter vond de smaak goed maar het mondgevoel niet. 

Granny71 schreef op 11-11-2021 om 19:16:

[..]

Ik had hem al op mijn lijstje staan.

Het is inderdaad heerlijk en ik ben blij dat ik er gelijk twee meegenomen heb vanwege jouw lovende kritiek. Het waren ook gelijk de laatste twee dus we zijn niet de enigen die het lekker vinden.

Leuk! Hopelijk kan ik binnenkort weer iets opschrijven.

Granny71 schreef op 11-11-2021 om 19:17:

[..]

Zo zie je maar dat smaken (gelukkig) verschillen

Is er meer voor jullie  

KillerQueen schreef op 11-11-2021 om 22:34:

[..]

Is er meer voor jullie

Nou dat gold niet voor de klanten na mij. Ik had de laatste 2

Heeft er iemand nog iets van het delicieux van de Lidl geprobeerd?

Ik ben momenteel bezig met de roomyoghurt salted caramel, maar ik ben niet niet echt fan..
Ik ben sowieso niet echt van de yoghurt, maar ik vind hem ook gewoon te dik/vreemde textuur (zeg je dat ook over iets proeven?)
Kan het niet beter uitleggen, sorry.

noas_1993 schreef op 26-11-2021 om 20:35:

Heeft er iemand nog iets van het delicieux van de Lidl geprobeerd?

Ik ben momenteel bezig met de roomyoghurt salted caramel, maar ik ben niet niet echt fan..
Ik ben sowieso niet echt van de yoghurt, maar ik vind hem ook gewoon te dik/vreemde textuur (zeg je dat ook over iets proeven?)
Kan het niet beter uitleggen, sorry.

Deze week verse kipragout in pasteitje van Delicieux gehad. Lag bij de Vlees afdeling, de pasteitjes lagen verder op bij de houdbare feestdagen producten. 

Doet me denken aan de feestdagen van mijn jeugd in de jaren tachtig.

Mijn kinderen zijn er dol op.

Het had een heerlijke diepe smaak, goed gekruid en met beste stukken kip. 

Ik heb ook wagyu carpaccio gehad. 
Die was ook lekker, maar wat mij betreft niet meer bijzonder dan de normale carpaciofilet. 
Ga de wagyu carpaccio gebruiken voor een voorgerecht met kerst, uit de Lidl Delicieux folder. 

Die folder ligt hier op tafel en daar heeft een ieder van ons gezin al verlekkerd door heen zitten bladeren. 
Zie hier en daar ookal wat kruisjes staan.

Vorig weekend de kaas kroketten gehad, uit de airfryer, lekkerrr. 
Pure chocopasta met sinaasappelsnippers ga ik morgen proberen. 

Nou... Zo kan die wel weer

Bij mijn Lidl stonden enórme dozen met grootbeeld TV's erin.  Ik vroeg aan één van de medewerkers : lopen die TV's een beetje?  'Nee, helemaal niet' zei hij, 'er zijn er veel teveel besteld en we hebben er geen plaats voor....' 

Beterlaat2021! schreef op 27-11-2021 om 10:31:

Bij mijn Lidl stonden enórme dozen met grootbeeld TV's erin. Ik vroeg aan één van de medewerkers : lopen die TV's een beetje? 'Nee, helemaal niet' zei hij, 'er zijn er veel teveel besteld en we hebben er geen plaats voor....'

Hahahaha. Ik zou een duur artikel als een t.v. ook nooit bijeen supermarkt kopen moet ik zeggen.

Beterlaat2021! schreef op 27-11-2021 om 10:31:

Bij mijn Lidl stonden enórme dozen met grootbeeld TV's erin. Ik vroeg aan één van de medewerkers : lopen die TV's een beetje? 'Nee, helemaal niet' zei hij, 'er zijn er veel teveel besteld en we hebben er geen plaats voor....'

Ze kosten haast niks en goede merken:

https://www.lidl.nl/q/search?q...

Er staan 4K tv's bij met heel scherp beeld.

Maar ik heb er al een.

Er stond maar een soort bij mijn winkel.

Wat ik bij de Aldi heel fijn vind, is dat je je brood zelf kunt snijden. Ik doe dat op de dikste stand (dikker dan standaard gesneden brood): heerlijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.