Eten Eten

Eten

Lidl en Aldi toppers

Omdat ik het Lidl topic over lekkere dingen en fijne spullen bij de Lidl hier nog niet ontdekt had open ik hem zelf maar.

Welke lekkere dingen mogen we niet missen bij de Lidl? 
Ik kom zelf steeds vaker ook bij de Aldi, dus ook aanraders bij de Aldi zijn welkom hier.


MIDA schreef op 08-10-2021 om 11:50:

De Herfstvla (caramel met zeezout en chocolade) van de Lidl was lekker! Zoonlief had hem in 1 dag op. Ik heb net ook voor de lunch kroketbroodjes en gehaktbalbroodjes meegenomen van de versafdeling. En de Black Angus oven bitterballen.

Ohja, ik heb deze week ook die kroket broodjes gehad, lekker in dat knapperige bladerdeeg.

Die Black Angus bitterballen, goeie tip, ga ik ook proberen, alhoewel ik de 'normale' ook prima vind. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

08-10-2021 om 18:48

Mijn 3 toppers die ik altijd bij Aldi koop

opt.592w.png

opt.592w.png

2001073-00.png

Vooral de waslotion is fijn en de zout en 4 seizoenen peper kosten maar een euro per stuk. 

Brienne schreef op 04-09-2021 om 22:16:

[..]

Die hadden ze hier heel even in van die selfservice dispancers, maar dat werd toch een grote bende. Zijn ze dus gauw mee gestopt.


Officieel is dat eruit omdat er vreselijk gejat werd.

DGHK schreef op 08-10-2021 om 19:32:

[..]


Officieel is dat eruit omdat er vreselijk gejat werd.

Oooh echt, jeetje zeg... 

Ik was gisteren bij de Lidl. Ik kwam echt met veel meer terug dan ik van plan was 
Allemaal van die delicieux items. Baileys ijs, echt heerlijk. Jachtaardappeltjes (oid) met allemaal kruiden erover. Stoofperen hebben ze al. Stoofpeertjesvla hebben ze ook. Niet meegenomen maar weet dat die wel heel lekker is. Macarons. M’n vriend moest er wel om lachen 
Heb de hummus caramelised onions nog niet gezien, jullie wel? Die is echt favoriet, zooo lekker is die 

Brienne schreef op 08-10-2021 om 20:01:

[..]

Oooh echt, jeetje zeg...

Ja, ik zeg niet dat de bakjes van nu niet gejat worden, maar die losse noten, vreselijk was dat. Of op een slimme manier mengen, waardoor de goedkopere noten aan de kassa werden aangeslagen, want de dure noten zag je niet.

Rozi schreef op 09-10-2021 om 14:01:

Ik was gisteren bij de Lidl. Ik kwam echt met veel meer terug dan ik van plan was
Allemaal van die delicieux items. Baileys ijs, echt heerlijk. Jachtaardappeltjes (oid) met allemaal kruiden erover. Stoofperen hebben ze al. Stoofpeertjesvla hebben ze ook. Niet meegenomen maar weet dat die wel heel lekker is. Macarons. M’n vriend moest er wel om lachen
Heb de hummus caramelised onions nog niet gezien, jullie wel? Die is echt favoriet, zooo lekker is die

Had je soms honger, het is héél gevaarlijk om dán boodschappen te gaan doen!  

Ik heb op advies van dit topic de Herfstvla met chocola en caramel zeezout gekocht, die wordt morgen geserveerd.


Het bailey's ijs is er weer, mijn meerderjarige tiener helemaal gelukkig. Bij Lidl dus!

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

24-10-2021 om 15:26

Rozi schreef op 09-10-2021 om 14:01:

Ik was gisteren bij de Lidl. Ik kwam echt met veel meer terug dan ik van plan was
Allemaal van die delicieux items. Baileys ijs, echt heerlijk. Jachtaardappeltjes (oid) met allemaal kruiden erover. Stoofperen hebben ze al. Stoofpeertjesvla hebben ze ook. Niet meegenomen maar weet dat die wel heel lekker is. Macarons. M’n vriend moest er wel om lachen
Heb de hummus caramelised onions nog niet gezien, jullie wel? Die is echt favoriet, zooo lekker is die

Teveel lekkere dingen en die verschillende soorten kaas zijn ook zo lekker. Vooral de bospaddenstoelenkaas met bieslook. 

Beterlaat2021! schreef op 03-10-2021 om 18:14:

Wij hadden vanavond de Patatas Bravas van het Spaanse assortiment.

Ze moesten in de oven bereid worden, maar dan worden ze niet knapperig. Dat vind ik wel jammer. Een volgende keer ga ik ze toch in de koekenpan bakken.

patatas-bravas35642.jpg

Nu heb ik ze in een wokpan gebakken en ze waren véél lekkerder + knapperig.

citroentje schreef op 24-10-2021 om 14:47:

Het bailey's ijs is er weer, mijn meerderjarige tiener helemaal gelukkig. Bij Lidl dus!

Ik vind dat ijs ook zo lekker. Het is maar tijdelijk te koop dus ik heb 8 van die tonnetjes in de vriezer.

Even wat anders;

Hebben jullie die grijze recyclebare kassabon al in handen gehad?
Ik vandaag voor het eerst, vind het niet echt leesbaar..

Ja, die  ken ik,  hij schijnt beter voor 't milieu te zijn.   Vandaag had ik weer een gewone witte bij de zelfscankassa.

We hebben de pureersoep pompoen-wortel gehad van de Lidl, vond het best lekker en makkelijk!
Voor herhaling vatbaar!

Ik heb ooit een pan bij Aldi gekocht die wel goed blijkt te zijn. Een bakpan. Het resultaat is ook wel beter dan dat van de lichtgewichtpan, maar deze gebruikt dan weer meer gas: ongeveer 70 seconden langer moet hij op de opengedraaide middelgrote pit staan.

Nou ja als je op de kleintjes let wat betreft energieverbruik dan scheelt dat wel, hoewel ik niet weet hoeveel. Maar het resultaat is wel wat lekkerder dus. Het is een Ilag pan met een gladde gespikkelde keramische coating.

Maar zwaar is hij wel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.