Eten Eten

Eten

Lidl en Aldi toppers

Omdat ik het Lidl topic over lekkere dingen en fijne spullen bij de Lidl hier nog niet ontdekt had open ik hem zelf maar.

Welke lekkere dingen mogen we niet missen bij de Lidl? 
Ik kom zelf steeds vaker ook bij de Aldi, dus ook aanraders bij de Aldi zijn welkom hier.


MIDA

MIDA

20-08-2021 om 09:24 Topicstarter

TO trapt af.
Bij de Aldi vind ik de zalmsalade echt goddelijk! 

url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.aanbiedingenfolders.nl%2Ft%2Faldi-zalmsalade-557769&psig=AOvVaw0MGLc_AFi7EBPt_GSRFrlZ&ust=1629530519573000&source=images&cd=vfe&ved=0CAgQjRxqFwoTCKjvk6-Iv_ICFQAAAAAdAAAAABAE

MIDA

MIDA

20-08-2021 om 09:25 Topicstarter



De cappuccino/hazelnoorijsjes (nepmagnums) zijn ook erg lekker en de diepvriespizza’s quattro formaggi zijn ook lekker.


Hmm het lukt me niet om de plaatjes te plakken…

url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.aanbiedingenfolders.nl%2Ft%2Faldi-zalmsalade-557769&psig=AOvVaw0MGLc_AFi7EBPt_GSRFrlZ&ust=1629530519573000&source=images&cd=vfe&ved=0CAgQjRxqFwoTCKjvk6-Iv_ICFQAAAAAdAAAAABAE

BrightEchidna89

BrightEchidna89

20-08-2021 om 09:27

Weet niet of dit van toepassing is in Nederland, maar ik vind het geweldig dat de Lidl wat beter vlees zoals de irish ribeye een vaste plaats heeft gegeven in hun assortiment. 

MIDA

MIDA

20-08-2021 om 09:32 Topicstarter

MIDA schreef op 20-08-2021 om 09:24:

TO trapt af.
Bij de Aldi vind ik de zalmsalade echt goddelijk!

url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.aanbiedingenfolders.nl%2Ft%2Faldi-zalmsalade-557769&psig=AOvVaw0MGLc_AFi7EBPt_GSRFrlZ&ust=1629530519573000&source=images&cd=vfe&ved=0CAgQjRxqFwoTCKjvk6-Iv_ICFQAAAAAdAAAAABAE

zalm--of-tonijnsalade12639.jpg

Ik heb van de week deze citroenlimonadesiroop gekocht.
Hij was erg lekker!
https://www.aanbiedingenfolders.nl/i/lidl/citroensiroop-168757

De citroen-aanmaaklimonade is hier ook favoriet!

In de 'Franse' week: vijgenjam. Die is super lekker met (oude) kaas!

Ik ga 1x in de 2 weken naar de Lidl en dan haal ik altijd:
Trostomaatjes
Maiswafels 
Krielaardappeltjes
Mangosap (pak in de koeling)
Plakken geitenkaas belegen
Kappertjes
Blik tomaten
Allesreiniger en wc-reiniger
Cola, iets tea green, tonic en ginger ale

Dat je bij de Aldi zelf je brood door de snijmachine kunt halen en dus ook een iets dikkere plak kunt kiezen. Top.

Het eerste wat in mij op komt is de mega bus gebakken uitjes van de Aldi. Die gaan er hard doorheen bij ons. Peuter word boos als er geen uitjes bij de nasi zijn. 

Verder koop ik bij de Aldi altijd de snoeten poetsdoekjes. Peuter heeft ook aardig wat kleding die ik daar gekocht heb, maar dan moet je wel een beetje geluk hebben dat de juiste maat er nog ligt.

De hummus caramelised onions is echt super, is ook maar af en toe. Heb al tijdje niet meer gezien helaas

De wannabe Kinder (die dikke met die hazelnootvulling) en wannabe Milkyways waren super lekker. Weet niet meer wat voor merk het was, beiden blauwe verpakking.

Mijn man is weg van de kip-seroendeng-salade van de Lidl!

Ik doe vrijwel alle boodschappen bij de Lidl, dus veel favorieten, maar als ik moet kiezen: de walnotenbroodjes van de versafdeling. 

De aardbeien jam van de Lidl 
Earl grey thee haal ik daar ook altijd.

Flopper van de Aldi, de plastic flessen verse melk.
De melk op zich is prima, maar het materiaal waar de flessen van gemaakt is, is waardeloos.
Heb al verschillende keren een fles in de koelkast gehad die stuk was.
Je merkt het niet als je de fles daar uit het schap pakt, maar thuis dan verschillende keren allemaal melk door de koelkast.
En ik doe al heel voorzichtig met dat spul, dus daar ligt het ook niet aan.
Die koop ik dus niet meer 

LIDL:
Magere houdbare  melk.
Verse broodjes (en zo af en toe een koffiebroodje of een rozijnenbroodje.
Vlugge Japie ontbijtkoek repen.
Haverbiscuit appel (dat zijn onze 'wandelkoeken').

Vroeger kwam ik veel bij Aldi, als student. Toen had ik ook veel Aldi-toppers. Maar het nadeel van Aldi-toppers was altijd, dat ze na een tijdje weer verdwenen. Dag lievelingschips, dag lievelingsdiepvrieslasagne. Zo ellendig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.