Eten Eten

Eten

ReliableGnu63

ReliableGnu63

20-03-2022 om 10:40

Lekkerste pizza

Wat vind jij de lekkerste pizza uit de supermarkt?


Oetker Ristorante. En dan de Spinaci of de Vegetale.

En nee, ik ben geen vegetariër. Maar vind die beide het lekkerste. 

Brabeau schreef op 20-03-2022 om 12:14:

[..]

Deze maar dan Hawaii

Hebben ze die bij de jumbo? Bij ah en Lidl niet! Ik ga zoeken!

De verse pizza's van de AH vind ik het lekkerst. Al koop ik zelden een kant en klare pizza. Bij voorkeur maken we pizza's zelf.

Wattenbolleke schreef op 20-03-2022 om 15:28:

[..]

Hebben ze die bij de jumbo? Bij ah en Lidl niet! Ik ga zoeken!

Bij ons wel in ieder geval. Er zit ook nog mozzarella op, dus theoretisch gezien is het dan geen Hawaii meer denk ik? Het is tomatensaus, ham, ananas en mozzarella, kaas.

De verse shoarma pizza vd Lidl. 

En nu heb ik zin in pizza

Ik koop regelmatig de bodems van de Albert Heijn uit het vers schap, per 2 verpakt. Beleg ze dan zelf. Liefst met echte mozzarella. 

Na het bakken gaat er nog wat echt lekkere olijfolie (zelf gehaald in Kroatië) en verse basilicum overheen. Dat maakt het wel af. 

Ik vind het lekker om het zelf te maken of in een goede pizzeria te eten.
Favoriete beleg rode ui, paprika, artisjokken,  kappertjes, olijven en gorgonzola eventueel ook ham. 

Ik doe zelf ook altijd een beetje oregano over de pizza's die ik zelf maak.

watertoren schreef op 20-03-2022 om 16:58:

Ik doe zelf ook altijd een beetje oregano over de pizza's die ik zelf maak.

Ja lekker doe ik ook

Verse pizza Margherita van de Lidl is wel heel lekker. Van Dr. Oetker vind ik de ristorante funghi nog wel te eten.

Wagner, de Boston variant!

Dr Oetker 4 kazen met extra champignons erbovenop.

TanSwallow86

TanSwallow86

20-03-2022 om 19:32

Ik heb geen oven meer, maar ik vind de diavolo van dr Oetker heerlijk, is met pepertjes en beetje pittig

ReliableGnu63

ReliableGnu63

20-03-2022 om 20:12

Beerlover schreef op 20-03-2022 om 14:14:

[..]

Niet veel: wat mozzarella en plakjes ham/chorizo, wat kruiden.

zo ongeveer in euro's? calzone bestel ik vaak in de pizzeria, (shoarma variant) maar wil het best eens zelf gaan maken. meestal tussen de 7,50 / 8,50 kwijt. vroeger was t dinsdag/donderdag pizza actie dag en dan betaalde je 6 euro. ben benieuwd of je dat tegen zo'n prijs kan maken eigenlijk

Kevin_ schreef op 20-03-2022 om 20:12:

[..]

zo ongeveer in euro's? calzone bestel ik vaak in de pizzeria, (shoarma variant) maar wil het best eens zelf gaan maken. meestal tussen de 7,50 / 8,50 kwijt. ben benieuwd of je dat tegen zo'n prijs kan maken eigenlijk

Ja natuurlijk, stuk goedkoper ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.