Eten Eten

Eten

Lekker uit eten in Rotjeknor

Wie heeft er een tip voor een leuk restaurant met lekker eten rond Katendrecht. Liefst iets met een nietwesterse keuken, een ongedwongen sfeer en  niet te opgeprikt.

Geen flauw benul waar Katendrecht ligt in Rotterdam, want daar volkomen onbekend. Maar waar ik graag kwam toen ik een tijdje in Dordrecht verbleef en dus met regelmaat naar Rotterdam ging: Dunya Lokanta. 
https://www.dunyalokanta.nl

Anatolisch en Mesopotamisch restaurant

caraibisch inclusief danseressen : Rodizio

Niet in Katendrecht, maar in Delfshaven: Le Souq. Libanees restaurant. Fijne sfeer en ongelooflijk lekker eten!

Deli Bird zit op Katendrecht: is zeker ongedwongen en lekker Thais eten!

Ik ging in Amsterdam altijd heel graag naar de Bazar op de Albert Cuyp.  Die zit ook in Rotterdam maar daar ben ik nog nooit geweest, als ik in de buurt ben ga ik dat zeker proberen!

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

18-02-2022 om 23:48

De beste spare ribs bij "Eetcafé De Stoep" naast Oostplein. Dat is geen Katendrecht, maar het is het omfietsen waard.
Er is ook niet zo veel op Katendrecht, volgens mij.

Loetje op de Kop van Zuid zal wel goed zijn.

Ja, Deli Bird!

kenfan

kenfan

19-02-2022 om 12:38 Topicstarter

Wat een goeie tips. Bedankt. Man en ik stappen zo in de auto naar jarige zoon in R, en knopen er een weekendje aan vast. Ik mik op Deli Bird voor vanavond, dat kunnen we lopen met de jarige Job vanuit zijn kamer en dan de Libanees voor morgen. Nu maar hopen dat we niet wegwaaien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.