Eten Eten

Eten

Koffie of Thee

Ben jij een echte koffieliefhebber of meer een theeleut? Of geen van beide?

Peiling

Koffie of Thee?
131 stemmen
33%
47%
19%
1%

thee. Ik lust geen koffie. Vind het wel altijd lekker ruiken dus zou het graag lusten. Ik vind in een restaurant thee bestellen ook vaak een beetje zonde van m’n geld 

Ik lust ook geen koffie. Thee drink ik ook niet veel, meestal gewoon heet water zonder theezakje, vind ik eigenlijk het lekkerst.

Ik hield niet van koffie totdat ik de latte ontdekte. Nu is mijn latte met scheutje TiaMaria echt m'n verwenmomentje geworden. 

Thee. Zwarte thee die echt naar thee smaakt, beetje sterk mag best. Al die hippe dingen als groene thee, witte thee, rooibosthee, verse muntthee of andere geëxtraheerde takken laat ik aan mij voorbij gaan.

Ik ben net thee aan het maken jij ook een kopje? Beantwoorden met: Ja Lekker! dat doe ik niet meer. Krijg je zoethoutwortelthee of andere vieze drab.🤮

Thee! Een citrussmaak heeft mijn voorkeur.

_melon

_melon

21-09-2021 om 10:31 Topicstarter

Bakblik schreef op 21-09-2021 om 10:29:

Thee. Zwarte thee die echt naar thee smaakt, beetje sterk mag best. Al die hippe dingen als groene thee, witte thee, rooibosthee, verse muntthee of andere geëxtraheerde takken laat ik aan mij voorbij gaan.

Ik ben net thee aan het maken jij ook een kopje? Beantwoorden met: Ja Lekker! dat doe ik niet meer. Krijg je zoethoutwortelthee of andere vieze drab.🤮

Mok

Mok

21-09-2021 om 10:36

Thee all the wee! 
Koffie geregeld geprobeerd, maar blergh. 
En eigenlijk ook alleen zwarte thee. Ik zei het al eens in een ander draadje, ik ben een theesnob.

Mok

Mok

21-09-2021 om 10:37

Bakblik schreef op 21-09-2021 om 10:29:

Thee. Zwarte thee die echt naar thee smaakt, beetje sterk mag best. Al die hippe dingen als groene thee, witte thee, rooibosthee, verse muntthee of andere geëxtraheerde takken laat ik aan mij voorbij gaan.

Ik ben net thee aan het maken jij ook een kopje? Beantwoorden met: Ja Lekker! dat doe ik niet meer. Krijg je zoethoutwortelthee of andere vieze drab.🤮

Nou exact dit! 



Ook goor: thee uit een automaat. Laatst weer een waar toch echt een koffiesmaak aan het water zat. Ieuw. 


Ik ben gek op thee en vind koffie heel vies. Vooral rooibos thee vind ik lekker, maar groene thee, kamille thee en zwarte thee in 3162716327 fruitige smaakjes vind ik ook lekker. Thee die naar bloemetjes smaakt (rozen thee weetikwatvbloesemthee) vind ik heel vies, dat smaakt naar parfum. Zoethout thee is ook heel vies!

Thee en dan het liefst de losse theesoorten van Twistea

Sophia_!

Sophia_!

21-09-2021 om 10:48

's morgens koffie in heel erg grote hoeveelheden, de rest van de dag thee. En dan bij voorkeur wel "hippe dingen als groene thee, witte thee, rooibosthee, verse muntthee of andere geëxtraheerde takken" 

Allebei, maar drink meer thee omdat ik van koffie snel last van mijn maag krijg. Liefst zwarte thee, groene thee e.d. vind ik te slap en rooibos daar gruw ik van. Koffie ook niet te sterk, maar een lekkere latte macchiato of een heerlijke mierzoete Starbucks op zijn tijd, mmmmmmmm.

Koffie. Gloeiend heet, supersterk, zwart en zoet.☕️

Thee.
Ik lust wel koffie en heel af en toe drink ik het ook wel, maar ik slaap slecht als ik koffie gedronken heb.

Ik drink voornamelijk gewone thee of earl grey 
Soms citroen thee of groene thee met granbarry

redbulletje schreef op 21-09-2021 om 10:27:

Ik hield niet van koffie totdat ik de latte ontdekte. Nu is mijn latte met scheutje TiaMaria echt m'n verwenmomentje geworden.

Idem.

Alleen dat scheutje TiaMaria heb ik nog nooit gehad, heb alleen 43 in de kast staan, kan dat ook? 

Ga het proberen, moet ik wel mijn koffie momentje naar de avond schuiven, anders... Hik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.