Eten Eten

Eten

Kerstassortiment supermarkt, wat zijn aanraders?

Het is er weer tijd voor, het kerstassortiment in de supermarkt. Ik zag bij Jumbo al een aantal mooie rollades liggen die vast de komende weken een keer op m'n menu komen. 
Hebben jullie al iets feestelijk uitgeprobeerd en wat is voor herhaling vatbaar? 


Nog niks eigenlijk omdat ik het meeste via picnic bestel maar ik lees graag mee want Ah, Jumbo en lidl om de hoek dus als er iets heel lekkers genoemd wordt ben ik er zo 

Tvp

7400133_02.jpg

De pure chocolademousse van de Lidl! 😋

de baileys cornetto’s bij de Lidl

MIDA schreef op 09-12-2021 om 19:12:

7400133_02.jpg

De pure chocolademousse van de Lidl! 😋

Dat ziet er lekker uit!

redbulletje

redbulletje

09-12-2021 om 19:21 Topicstarter

Chocolademousse klinkt lekker! 

redbulletje schreef op 09-12-2021 om 19:21:

Chocolademousse klinkt lekker!

Hij is echt heel romig en machtig, smaakt als zelfgemaakte chocolademousse. Ik heb hem vorig jaar met een spuitzak in mooie glaasjes gespoten en niemand had door dat het chocolademousse uit de supermarkt was 🤣.

redbulletje

redbulletje

09-12-2021 om 19:29 Topicstarter

Haha, dan moet ie wel lekker smaken! 
Is 't vergelijkbaar met de pure chocomousse van Excellent (AH)? Die smaakt ook goed en machtig. 

redbulletje schreef op 09-12-2021 om 19:29:

Haha, dan moet ie wel lekker smaken!
Is 't vergelijkbaar met de pure chocomousse van Excellent (AH)? Die smaakt ook goed en machtig.

Ik kom zelden bij AH, dus ik kan hem niet vergelijken. 

MIDA schreef op 09-12-2021 om 19:27:

[..]

Hij is echt heel romig en machtig, smaakt als zelfgemaakte chocolademousse. Ik heb hem vorig jaar met een spuitzak in mooie glaasjes gespoten en niemand had door dat het chocolademousse uit de supermarkt was 🤣.

Hahaha goed idee

Tvp, en ik heb nu gelijk trek 

Ik heb nog niets gehaald voor Kerst, dus ik ben benieuwd!

chocolademouse (in een ronde bak, goed voor 4 personen) van Aldi is zeker ook niet te versmaden!
Bij slager deze week o.a. 3,5 kg ossenhaas gekocht, ligt al ingevroren, goed voor 2e kerstdag

Heb nu al 2 x die kleine quiches met witlof en ham van de jumbo gehad, erg lekker!
Met een salade erbij.

Onze traditie is geworden, op kerstavond de beenham van de lidl Ook heerlijk!

Het vervelende bij de Lidl is dat tegen de kerstdagen het kerstassortiment vaak alweer grotendeels uitverkocht is. Ik heb helaas niet zo'n grote koelkast/vriezer om het lang in te bewaren. 
Ik lees wel mee, want misschien ligt er nog iets tegen die tijd wat ik wil hebben. Ik vind trouwens de kerststol van de Lidl ook altijd erg goed. Beter dan die van de Jumbo die een stuk duurder is.

MonkeyTown schreef op 09-12-2021 om 19:18:

de baileys cornetto’s bij de Lidl

Ooooh bestaat dat echt? Mèn wat klinkt dat lekker!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.