Eten Eten

Eten

In navolging op gekke smaakcombinaties: Wat vind jij echt heel vies om te eten w.b.t. smaak?

En dan bedoel ik niet zozeer wat je onaangenaam vindt om te eten, bijv: slakken vind je naar om te eten, maar de smaak niet persé vies, maar vooral: wat vind jij écht een vieze smaak hebben.
Ik start:
- geitenkaas
- orgaanvlees

Fruity pack snoep appeltjes.
Kreeg mijn man gisteren op het werk als promotie artikel of zo. Hij heeft het in de koelkast gelegd hier thuis. 
Dacht ik vanmiddag snel klaar te zijn met een appel.
Yek wat vies.  Glibberig laagje om elk partje. De bite was als appel verder kon ik er geen appel in ontdekken. 

Bakblik schreef op 23-09-2021 om 19:18:

Fruity pack snoep appeltjes.
Kreeg mijn man gisteren op het werk als promotie artikel of zo. Hij heeft het in de koelkast gelegd hier thuis.
Dacht ik vanmiddag snel klaar te zijn met een appel.
Yek wat vies. Glibberig laagje om elk partje. De bite was als appel verder kon ik er geen appel in ontdekken.

Zal wel bewerkt zijn zodat ze niet bruin kunnen worden en zo...

Ja dat zal best. Heel vies gewoon.

Alcohol (in desserts of bonbons lust ik het wel). Ook niks gewend dus word ik al dronken van een rumboon
Wild en alles wat uit het water komt (gerookte zalm of uit blik dan weer wel).
Orgaanvlees, geit en schaap…. Ik proef ‘de stal’ zeg maar.
Maaltijdsoepen zoals snert, bruine bonensoep etc…. gruwel! Iets van een jeugdtrauma
Bonen, behalve haricots verts. Bruine bonen in de chili lukt ook nog wel. Maar die dikke witte bonen die je wel eens bij de Griek krijgt… de horror! Net als tuinbonen 🤮
Zowieso veel groenten waar ik écht niks mee kan… salades dan weer wel.
Flubbertjes, vetjes, vel en zeentjes aan en in vlees of gevogelte…yuk!
Ik ben een echte zoetekauw dus kom maar op met gebak, fruit, chocolade en snoep…. (Maar met mate… )
Chips heb ik dan weer minder mee… net als thee met smaakjes.

Ik heb afgelopen week haggis en black pudding gegeten. Ik ben geen fan, maar het was minder erg dan ik had verwacht. Als het moet kan ik dat wel eten

MMcGonagall schreef op 24-09-2021 om 14:43:

Ik heb afgelopen week haggis en black pudding gegeten. Ik ben geen fan, maar het was minder erg dan ik had verwacht. Als het moet kan ik dat wel eten

Dat heb ik nog nooit gehad. Het ziet er niet echt appetijtelijk uit, iets met darm/pens gevuld met orgaanvlees toch? Jij durft 

Ben je in Schotland? 

Ik vond haggis lekker

Wat ik heel erg smerig vind is Falafel. Mijn man en ik waren op vakantie in Egypte en gingen ergens lunchen en er stond falafel op de kaart. Mijn man was benieuwd en vroeg aan de ober wat dit was. Die man sprak amper Engels en zei alleen maar very special. Oke dacht mijn man van ik probeer het gewoon. Het zag er lekker uit en hij dacht dat het kleine gehaktballetjes waren. Hij nam een hap en zei van o Watertoren dat moet je ook echt proeven. Ik zei toen van ik heb al lang aan je gezicht gezien dat je het heel erg smerig vind maar ik wil ook wel weten hoe het smaakt. Ja dus, echt heel erg vies!!!!Later hoorden we dat het van kikkererwten gemaakt was. 

Brienne schreef op 24-09-2021 om 17:58:

[..]

Dat heb ik nog nooit gehad. Het ziet er niet echt appetijtelijk uit, iets met darm/pens gevuld met orgaanvlees toch? Jij durft

Ben je in Schotland?

Goed hè?! Het smaakt dus niet naar orgaanvlees. Meer een soort zoutige vleesmassa. En black pudding smaakt niet naar bloed maar kruidig.

MMcGonagall schreef op 24-09-2021 om 22:37:

[..]

Goed hè?! Het smaakt dus niet naar orgaanvlees. Meer een soort zoutige vleesmassa. En black pudding smaakt niet naar bloed maar kruidig.

Ik ben vegetariër, maar heel vroeger aten we nog wel eens bloedworst thuis. Dat vond ik echt heel erg lekker. Met zelfgemaakte appelmoes erop en bij de rode kool. 

Mevrouw75 schreef op 24-09-2021 om 22:45:

[..]

Ik ben vegetariër, maar heel vroeger aten we nog wel eens bloedworst thuis. Dat vond ik echt heel erg lekker. Met zelfgemaakte appelmoes erop en bij de rode kool.

De gruwel: Bloedworst met appelmoes.

o getsie bloedworst,balkenbrij, zult en nog meer van dat spul...brrrr... schoonvader deed dat vroeger in een koekenpan en dat stonk allemaal zo.

geitenkaas en blauwe kaas. Brrr

Spruiten, jakkes. Ze smaken net zo smerig als ze ruiken.

Moxxie schreef op 28-09-2021 om 16:09:

Spruiten, jakkes. Ze smaken net zo smerig als ze ruiken.

Lekker, die eet ik vanavond 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.