Eten Eten

Eten

Gekke / aparte smaakcombinaties die jij heerlijk vind

Welke smaakcombinaties zijn jouw favoriet, terwijl anderen ervan gruwen alleen al als ze eraan denken? 

Misschien vind jij het niet eens een vreemde combinatie, omdat je het altijd al zo eet. Maar deel hier je apartste smaakcombinatie! 

Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties en wie weet doe ik nog wel ideeën op! 


DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

10-09-2021 om 21:15

Als ik rijst over heb in de winter, dan doe ik er half opgeklopte slagroom en een scheutje honing door en stoofperen (met ander fruit of compote ook lekker) er bij 

Een restje gekookte aardappels de volgende dag opbakken en dat op een boterham (met mayo). Ohhh lekkerrrr !

Aten wij vroeger thuis al, heerlijk! Mijn man keek heel vreemd toen hij dat zag en vindt het nog steeds niks. Maar mijn zoon vindt het ook lekker!
Ik eet echter zelden gekookte aardappels (bah!) dus ook zelden het op een boterham (ga het niet apart ervoor koken).

Boterham met pindakaas en banaan; rijstwafel met banaan en een beetje knoflooksaus 

mamaonbekend schreef op 10-09-2021 om 21:22:

Ik eet echter zelden gekookte aardappels (bah!) dus ook zelden het op een boterham (ga het niet apart ervoor koken).

Volgende keer als je stamppot of aardappelpuree eet gewoon wat extra aardappels koken

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

10-09-2021 om 21:46

Pindakaas-samba-komkommer
Plak brie in rauwe ham wikkelen en even bakken. Op een wit puntje met een streep honing.

rijst met bruine basterdsuiker

Yolo schreef op 10-09-2021 om 21:15:

Als ik rijst over heb in de winter, dan doe ik er half opgeklopte slagroom en een scheutje honing door en stoofperen (met ander fruit of compote ook lekker) er bij

klinkt heel goed.
Met warme kersen is het ook erg lekker.

Zelfgemaakte  rijstepap met warme kersen uit blik.

Paling met stroop.
En macaroni met ketjap.

Alles wordt lekkerder met (gesmolten) kaas. Ik heb vaak periodes gehad in mijn leven dat ik iets lekker vond maar dat stopte ook weer. Behalve kaas, en dan vooral gesmolten

BeneficialJay65

BeneficialJay65

10-09-2021 om 22:15

Banaan met pindakaas.
Jam en pindakaas.

Puglove schreef op 10-09-2021 om 22:02:

Alles wordt lekkerder met (gesmolten) kaas. Ik heb vaak periodes gehad in mijn leven dat ik iets lekker vond maar dat stopte ook weer. Behalve kaas, en dan vooral gesmolten

Dat heb ik met chips. Zou ik als ontbijt, lunch en diner kunnen eten met natuurlijk nog wat extra chips als tussendoortjes

Mama-Inge schreef op 10-09-2021 om 19:21:

[..]

Ja, ik ook

Of met vlokken

Jaaa hier ook lekker!!

Yolo schreef op 10-09-2021 om 20:09:

[..]

Ga ik ook eens augurk bij de nasi proberen. Ik vind het lekker verfrissend tegenover het pittige.

Ik dacht dat iedereen augurk (en evt zilveruitjes) bij de nasi en noodles at 

Mama-Inge schreef op 10-09-2021 om 19:25:

[..]

Ja ik of kaas met komkommer.

Of kaas met wat mosterd

Kind doet knoflooksaus op zijn kaas

• En hij eet ook kaas met bruine suiker

Ik las hele normale dingen in het rijtje, ineens deze 🤣

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.