Eten Eten

Eten

Gekke / aparte smaakcombinaties die jij heerlijk vind

Welke smaakcombinaties zijn jouw favoriet, terwijl anderen ervan gruwen alleen al als ze eraan denken? 

Misschien vind jij het niet eens een vreemde combinatie, omdat je het altijd al zo eet. Maar deel hier je apartste smaakcombinatie! 

Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties en wie weet doe ik nog wel ideeën op! 


Regendrup.

Regendrup.

10-09-2021 om 13:16 Topicstarter

Mijn omgeving kijkt me altijd héél gek aan als ik mijn favoriete broodjesbeleg zit te eten:
Brie met appelstroop. 

Of een boterham met gesmolten kaas en kerriepoeder.

Of naturelchips met een sausje van curry en mayonaise. 

Is het echt gek? Ik weet het niet. 
Vind ik het heerlijk? JA 

- thee, melk en suiker jammie! Het liefst bij een geroosterd broodje met pindakaas en honing erop
- komkommer met pindakaas 
- chocolademelk en een stukje kipfilet uit het vuistje hmmm 

Ben benieuwd of er iets langs komt wat ik ook eet!

Regendrup. schreef op 10-09-2021 om 13:16:

Mijn omgeving kijkt me altijd héél gek aan als ik mijn favoriete broodjesbeleg zit te eten:
Brie met appelstroop.

Of een boterham met gesmolten kaas en kerriepoeder.

Of naturelchips met een sausje van curry en mayonaise.

Is het echt gek? Ik weet het niet.
Vind ik het heerlijk? JA

Dat sausje eten we met pizza ook heel lekker!

Regendrup.

Regendrup.

10-09-2021 om 13:22 Topicstarter

TanteTheelepel schreef op 10-09-2021 om 13:18:

- thee, melk en suiker jammie! Het liefst bij een geroosterd broodje met pindakaas en honing erop
- komkommer met pindakaas
- chocolademelk en een stukje kipfilet uit het vuistje hmmm

Ben benieuwd of er iets langs komt wat ik ook eet!

Pindakaas en honing?? Die moet ik eens gaan proberen, denk dat ik dat misschien nog wel lekker vind ook. 

Broodje met pindakaas, sambal en augurk. 

Van huis uit ben ik gewend macaroni of spaghetti met een gebakken ei erbovenop te eten  .

Heb al veel vreemde blikken gekregen, maar ook veel mensen die het een goed idee vinden en nu ook doen 

Pindakaas met hagelslag.

Regendrup.

Regendrup.

10-09-2021 om 13:32 Topicstarter

Sassenach schreef op 10-09-2021 om 13:32:

Pindakaas met hagelslag.

Ja hier ook!

@TO: brie met appelstroop is heerlijk. In België ligt de Luikse stroop zelfs bij de kaas

Mijn echt wel gekke combinatie is een restje crème fraîche op een grote lepel doen en die dan ronddraaien in de fijne kristalsuiker. Hmmmmmm

Regendrup.

Regendrup.

10-09-2021 om 13:37 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 10-09-2021 om 13:36:

@TO: brie met appelstroop is heerlijk. In België ligt de Luikse stroop zelfs bij de kaas

Mijn echt wel gekke combinatie is een restje crème fraîche op een grote lepel doen en die dan ronddraaien in de fijne kristalsuiker. Hmmmmmm

Heh wat hahahaha. Die heb ik echt nog nooit gehoord 

Ik ben dol op hartig met zoet. Daarom vind ik fruit in warm eten ook vaak heel lekker, zoals ananas op pizza of in kip kerrie. Maar ook alles met appelmoes, zoals een kaassouffle of lasagne 😅 

Oh, en mayo over de macaroni. Dat vinden mensen ook raar 😂

Broodje met mosterd, boterhamworst en een paar naturel chips ertussen  die zoutige crunch erbij vind ik echt geweldig. Doe er echt maar een paar op anders wordt het te maar vind het zo onwijs lekker

Oh en mijn ex at boerenkool op brood  dat vond ik wel een beetje vreemd, hij kreeg er ook regelmatige vragen over haha. 

Regendrup. schreef op 10-09-2021 om 13:37:

[..]

Heh wat hahahaha. Die heb ik echt nog nooit gehoord

Ik zei toch dat ie gek was🤣

Broodje kaas met tomatenketchup. 

De chips.met het sausje deden we thuis vroeger ook.

Met mijn vader at ik wel eens brood dat we in stukken trokken en dan dipten we dat in een sausje van vleesjus met veel curry erin. Giga ongezond want het, vet, vet maar zo lekker...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.