Eten Eten

Eten

Brievenbus lekkers

Zoals het er naar uit ziet krijg ik zaterdag visite. Helaas ben ik niet in staat om naar de winkel te gaan om wat te halen, omdat windkracht 4 of hoger voor mij gewoon echt te zwaar is om te fietsen en dat blijft het de hele week.

Dus ik dacht ik bestel iets van brievenbus brownies of koeken, maar ik zie door de bomen het bos niet. Want er is zo veel. Dus ik dacht ik vraag het hier. Hier weet vast iemand wat aanraders zijn en waar ze meestal wel binnen een paar dagen bezorgen. Het liefst geef ik mijn geld uit bij een kleinere webshop, dus als iemand een tip heeft in die categorie dan helemaal top.


Heb je een brownies en downies in de buurt? Die bezorgen soms ook aan huis.

bakker Bart bezorgt op veel plekken ook en die hebben ook lekkere dingen er tussen zitten. Tegenwoordig bezorgen ook veel bakkers, misschien bij jou ook?

Kun je niet een buuf vragen een lekker taartje (en doos bonbons) voor je mee te nemen? 

Mijn familie was erg te spreken over brownies per post - meerdere malen naar meerdere menen verstuurd. Moet je wel opschieten denk ik!

De appeltaart van brievenbustaart.nl is lekker.

Lollypopje

Lollypopje

14-02-2022 om 20:29 Topicstarter

alhambra schreef op 14-02-2022 om 20:27:

De appeltaart van brievenbustaart.nl is lekker.

Ohw ik had er misschien bij moeten zeggen dat ik zelf absoluut geen appeltaart lust 😂

Bedankt voor alle tips vast

Postbaksels.nl 

Brownies zijn erg lekker. Eenmanszaak. Snel geleverd. 

Ik stuur de versie met muisjes als er iemand in de omgeving een kind krijgt .

Lollypopje schreef op 14-02-2022 om 20:29:

[..]

Ohw ik had er misschien bij moeten zeggen dat ik zelf absoluut geen appeltaart lust 😂

Bedankt voor alle tips vast


Nee, dan is een appeltaart geen succes.

Ik zie dat ze ook andere dingen hebben zoals speculaas en boterkoek.

Lollypopje

Lollypopje

14-02-2022 om 20:35 Topicstarter

Due-scimmie schreef op 14-02-2022 om 20:30:

Postbaksels.nl

Brownies zijn erg lekker. Eenmanszaak. Snel geleverd.

Ik stuur de versie met muisjes als er iemand in de omgeving een kind krijgt .

Dat ziet er goed uit. Zoiets zoek ik inderdaad

Lollypopje

Lollypopje

14-02-2022 om 20:36 Topicstarter

alhambra schreef op 14-02-2022 om 20:34:

[..]


Nee, dan is een appeltaart geen succes.

Ik zie dat ze ook andere dingen hebben zoals speculaas en boterkoek.

Ik zie het nu inderdaad. Ook lekker

Ik krijg bij dit topic reclame van the brownie box. Heb die een keer cadeau gekregen. Erg lekker!

ik kreeg ooit browniesperpost.nl en vond die erg lekker. De appeltaart van brievenbustaart.nl vond ik niet lekker, maar dat kan persoonlijke smaak zijn. 
Appie heeft ook Dudok in het assortiment, maar das natuurlijk geen klein bedrijf. 

Ik had een keer boterkoek via koekbezorgd.nl, was ook erg lekker. Ze hebben volgens mij ook verschillende soorten koeken.

Haha, wow, dit doen ze goed hoor. Ik krijg ook reclame van the brownie box als ik dit topic open.

ik heb ook weleens wat van hen gekregen van mijn werkgever en is echt een aanrader!

Ik weet niet of je van fudge oid houdt (valt niet onder brownies of koekjes), maar JackFudge is een aanrader!!

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-02-2022 om 20:59

Of de lokale bakker even bellen/ vragen? En als het regio Amsterdam is dan wil ik het ook wel even voor je taxi'en. In dat geval kun je een pb sturen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.