Eten Eten

Eten

Boursin truffel

Ik kwam net op 'Eef kookt zo' (blog) een recept tegen van champignonragout met Boursin-truffel. Dat lijkt me echt heerlijk als borrelhapje met Kerst in kleine bakjes. Maar....die Boursin truffel kan ik op geen enkele supermarkt-site vinden. Ah niet en Jumbo ook niet. Heeft iemand die wel eens gezien?

hij is te bestellen bij PicNic. 

mmm lekker. Google zegt: bij colruyt (Belgie). En Boursin heeft het zelf nog op de site staan. Dus mss eens aan hun klantenservice vragen?

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

24-11-2025 om 15:06 Topicstarter

Meesje schreef op 24-11-2025 om 15:04:

mmm lekker. Google zegt: bij colruyt (Belgie). En Boursin heeft het zelf nog op de site staan. Dus mss eens aan hun klantenservice vragen?

Ja dat is wel een idee. Thanks.

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

24-11-2025 om 15:06 Topicstarter

krulliebollie schreef op 24-11-2025 om 15:04:

hij is bestellen bij PicNic.

Ja maar daar bestel ik nooit wat en om nu alleen Boursin te laten bezorgen vind ik ook zo wat.

Misschien in de supermarkt zelf? Ik zie op de site van AH dat het nog wel in de winkels te koop is. Misschien kun je wat filialen bellen.

Laat maar, is AH België…..

Succes met je zoektocht! 

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

24-11-2025 om 15:12 Topicstarter

Loulou39 schreef op 24-11-2025 om 15:10:

Misschien in de supermarkt zelf? Ik zie op de site van AH dat het nog wel in de winkels te koop is. Misschien kun je wat filialen bellen.

Laat maar, is AH België…..

Succes met je zoektocht!

Ik zie het op de site van AH niet staan? Wij hebben een XL, ik zal van de week eens gaan kijken. Maar niemand van jullie heeft het zelf nog gezien in de winkel begrijp ik?

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

24-11-2025 om 15:13 Topicstarter

O België hahaha. Nouja, misschien komt het hier nog tegen de kerst.

Herfstappeltaart schreef op 24-11-2025 om 15:06:

[..]

Ja maar daar bestel ik nooit wat en om nu alleen Boursin te laten bezorgen vind ik ook zo wat.

Misschien ook even een voorraadje zware dingen meebestellen? Wasmiddel, flessen fris of wijn? Ze komen gratis vanaf een bestelling van 25,- euro bij ons. 

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

24-11-2025 om 15:47 Topicstarter

krulliebollie schreef op 24-11-2025 om 15:45:

[..]

Misschien ook even een voorraadje zware dingen meebetalen? Wasmiddel, flessen fris of wijn? Ze komen gratis vanaf een bestelling van 25,- euro bij ons.

Ja het zou nog een mogelijkheid zijn. Dank voor de tip. Ik wacht eerst even af of het misschien in NL bij AH ofzo in het assortiment komt tegen de feestdagen. Het lijkt me namelijk wel echt lekker door champignonragout.

Verkeerde topic om te openen bij lekkere trek. Klinkt goed!

Herfstappeltaart schreef op 24-11-2025 om 15:47:

[..]

Ja het zou nog een mogelijkheid zijn. Dank voor de tip. Ik wacht eerst even af of het misschien in NL bij AH ofzo in het assortiment komt tegen de feestdagen. Het lijkt me namelijk wel echt lekker door champignonragout.

Bestellen is super makkelijk en gratis. Dus dan zou ik idd wat producten bij bestellen en het lekker laten bezorgen. En vaak krijg je ook nog wel iets van een korting bii eerste keer bestellen.

Misschien kan je het vervangen door crème fraiche en wat truffelolie? 

Parijs.

Euphoria schreef op 24-11-2025 om 19:02:

Parijs.

Parijs is best groot. 

Dolfje schreef op 24-11-2025 om 19:37:

[..]

Parijs is best groot.

Het zou netjes zijn geweest als Eef bij de bereidingstijd had genoemd dat je een paar dagen op Boursin-queeste naar Parijs moet.  Maar soit, het is niet anders 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.