Eten Eten

Eten

Ananas op pizza, jeej of neej?

Dusss....

Peiling

Ananas op Pizza?
106 stemmen
45%
38%
3%
14%

Zie net een reclame van Domino’s over frikandel op een pizza, echt hoor.
En dan staat de ananas in het strafhoekje.

Denk als iemand nu een ananas 🍍 als avatar neemt hij/zij een(tijd) ban krijgt  wegens provoceren. 

Lollypopje

Lollypopje

22-07-2021 om 19:23 Topicstarter

MidasWolf schreef op 22-07-2021 om 19:21:

Zie net een reclame van Domino’s over frikandel op een pizza, echt hoor.
En dan staat de ananas in het strafhoekje.

Denk als iemand nu een ananas 🍍 als avatar neemt hij/zij een(tijd) ban krijgt wegens provoceren.

Over 10 jaar bij het jubileum halen we herinneringen op aan De Grote Ananas Rel

Lollypopje schreef op 22-07-2021 om 19:23:

[..]

Over 10 jaar bij het jubileum halen we herinneringen op aan De Grote Ananas Rel

Deze  kan al vast de boeken in.
En degene die hem aangemaakt heeft/had maar blijven denken wat ie fout heeft gedaan.


Lollypopje schreef op 22-07-2021 om 19:23:

[..]

Over 10 jaar bij het jubileum halen we herinneringen op aan De Grote Ananas Rel

Dat zou wel een giller zijn inderdaad, als het hier gierend uit de hand loopt. Dat schijnt ooit bij viva wel eens gebeurd te zijn bij een parfumtopic, dus ik verbaas me nergens meer over

MidasWolf schreef op 22-07-2021 om 19:21:

Zie net een reclame van Domino’s over frikandel op een pizza, echt hoor.
En dan staat de ananas in het strafhoekje.

Denk als iemand nu een ananas 🍍 als avatar neemt hij/zij een(tijd) ban krijgt wegens provoceren.

Hahaha ik zit in een chat groepje met degene die deze pizza heeft verzonnen dus ik ga m binnenkort even checken.

O trouwens ik begin dat Ja maar bij VIVA.... wel een beetje zat te worden en vervolgens de offtopic discussies daar weer over. Hou het lekker hier. Dus Viafora En de Slag om de Ananas Pizza.

En als we dan écht een goeie rel willen dan nemen we allemaal een Ananas Nick met een plaatje. En dan richten we het schaduwforum op: 'pina colada' ofzo

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 19:47

WandaVision schreef op 22-07-2021 om 19:46:

En als we dan écht een goeie rel willen dan nemen we allemaal een Ananas Nick met een plaatje. En dan richten we het schaduwforum op: 'pina colada' ofzo


Ananas op pizza vind ik lekker maar niet bij alles. Maar ik vind sowieso warm fruit erg lekker😋. Of zoet en hartig door elkaar. Ik eet ook weleens chocola met kaas.

Team ananas!
Ook lekker op tosti en bij kerriezuurkool.  of een pannenkoek met ham, kaas en ananas.

Tuinfluiter schreef op 22-07-2021 om 16:47:

[..]

Zeker niet maar iemand noemde pizza fastfood. Als je een pizza helemaal zelf maakt ben je wel even bezig

Ik noemde pizza fastfood. Oeps. 
Maar fastfood is toch vaak veel werk als je het helemaal zelfmaakt? Een hamburger met verse frietjes is ook gewoon een hoop werk terwijl het bij McDo in de categorie fastfood valt.

Pizza met banaan. Ik woon in Scandinavië en dacht echt dat het iets typisch voor “hier” was, ik wist niet dat dit ook in andere landen gegeten gegeten werd. Ik vind die trouwens ook lekker. De lokale pizza hawai: banaan, kip en curry kruiden. 

Lasagne met banaan lijkt me dan weer goor. Lasagne met ananas trouwens ook. Al heb ik in Scandinavië wel lasagne met een snuifje kaneel leren appreciëren.

WandaVision schreef op 22-07-2021 om 19:44:

[..]

Hahaha ik zit in een chat groepje met degene die deze pizza heeft verzonnen dus ik ga m binnenkort even checken.

Wel leuk dat je met diegene in een chatgroep zit. Zo is de wereld soms toch klein.

WandaVision schreef op 22-07-2021 om 19:45:

[...] Dus Viafora En de Slag om de Ananas Pizza.

In de gauwigheid las ik Slagroom Ananas Pizza 

Lollypopje

Lollypopje

22-07-2021 om 23:11 Topicstarter

Pimpom schreef op 22-07-2021 om 23:10:

[..]

In de gauwigheid las ik Slagroom Ananas Pizza

Met alle rare gerechten die ik hier vandaag al heb gelezen, had dat best gekund

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.