Eten Eten

Eten

Airfryer, welke?

ik overweeg een airfryer te kopen, maar heb echt nul verstand van die dingen.
Heb ook geen frituurpan of combi magnetron of zo, doe eigenlijk alles in de oven.
Maar goed, een airfryer dus..
Ik zoek vooral iets met niet tientallen opties en touch screens menu's of zoiets.
Liever beetje simpele met niet te veel knoppen en toeters en bellen.
Iemand een aanrader?
Waar moet ik op letten?


Wij hebben die van blokker eigen merk. Werkt makkelijk en niet zo duur. 

ButterCup

ButterCup

24-09-2021 om 19:32 Topicstarter

En dan mik je onderin olie of zo? En wat voor olie? En hoevaak vervang je die?

ButterCup schreef op 24-09-2021 om 19:32:

En dan mik je onderin olie of zo? En wat voor olie? En hoevaak vervang je die?

Nee een echte airfryer fryet alleen op air. Je hebt ook apparaten waar wel olie in moet, maar dan is het dus niet meer alleen lucht.

Wij hebben 1 van Philips. Wel met toetsen en beeldscherm maar er is ook een draaiknop model dacht ik. 

Hier eerst een airfryer Philips en nu een airfryer Philips xxl. Besteld via de ing rentepunten geloof ik. Perfect en gebruiken vrijwel nooit olie. Gebruiken hem vrijwel dagelijks dus valt ons mee qua kosten.

ButterCup

ButterCup

24-09-2021 om 19:43 Topicstarter

Oh dat wist ik niet, ik dacht dat er altijd olie bij moest!
Maar even zowel; wat voor olie dan?

ButterCup

ButterCup

24-09-2021 om 19:45 Topicstarter

Kijk, als er een lepel olijfolie bij moet of zo vind ik dat niet erg hoor, die 'eet' ik er wel bij op.

Voor hoeveel personen wil je hem gebruiken?

ButterCup

ButterCup

24-09-2021 om 20:15 Topicstarter

Max 2 personen

ButterCup schreef op 24-09-2021 om 19:45:

Kijk, als er een lepel olijfolie bij moet of zo vind ik dat niet erg hoor, die 'eet' ik er wel bij op.

Is niet nodig, dat loopt er door het mandje gewoon weer uit in de opvangbak. Alleen maar extra schoonmaken dus.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.