Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Wie 2x Corona gehad?

Vandaag mijn Booster gehad, jippie! 
Nog geen paar uur daarna een Coronamelding dat ik in aanraking ben geweest met iemand die positief getest is, is waarschijnlijk in de trein geweest. 

Die ga ik in de spits nu sowieso een tijdje vermijden.. 

In december 2020 heb ik Covid gehad met milde symptomen. Nu nog nergens last van op wat spierpijn van de booster na, maar ik knijp hem toch een beetje.. 

Wie heeft er ook twee keer Corona gehad? Viel het mee of viel het tegen? 

Het is afhankelijk van hoe je gesteldheid is als je weer besmet raakt, wat je afweer doet, welke versie enz. Valt niets over te zeggen. Helaas.

Een van mijn vrienden 2x bij hem viel het mee, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Vind het wel echt rot voor je, kan me voorstellen dat dit zuur is net nadat je de booster hebt gehad. 

vrouw92

vrouw92

05-01-2022 om 10:18 Topicstarter

Yumi schreef op 05-01-2022 om 00:02:

Een van mijn vrienden 2x bij hem viel het mee, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Vind het wel echt rot voor je, kan me voorstellen dat dit zuur is net nadat je de booster hebt gehad.

Dank je, test gehad. Nu is het maar afwachten. Ik heb genoeg boodschappen in huis voor de komende dagen en genoeg om te doen, dus dat komt wel goed als het positief is. 

Hoe gaat het Vrouw92, en heb je de uitslag al?

vrouw92

vrouw92

05-01-2022 om 22:51 Topicstarter

Yumi schreef op 05-01-2022 om 22:31:

Hoe gaat het Vrouw92, en heb je de uitslag al?

Ja, gelukkig negatief! 

vrouw92 schreef op 05-01-2022 om 22:51:

[..]

Ja, gelukkig negatief!

Super, wat fijn voor je! 

2 keer Corona gehad, beide keer alleen spierpijn in rechterbovenbeen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.