Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Wappie-topic (gesloten)

De plek waar de wappies kunnen praten zodat ze de rest van de coronarubriek niet irriteren in de andere topics.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Goed idee. Misschien kunnen we ook aparte topics maken voor iedereen die links is en iedereen die rechts is. Pro migratie of anti migratie. Fan van klimaatverandering of juist niet. Of aparte wijken bouwen voor schapen en wappies. Stel je voor dat we elkaar irriteren. Hek erom en klaar. Zo te zien was je toch al niet zo'n fan van mensenrechten.


MevrouwJack schreef op 18-09-2021 om 14:43:

Goed idee. Misschien kunnen we ook aparte topics maken voor iedereen die links is en iedereen die rechts is. Pro migratie of anti migratie. Fan van klimaatverandering of juist niet. Of aparte wijken bouwen voor schapen en wappies. Stel je voor dat we elkaar irriteren. Hek erom en klaar. Zo te zien was je toch al niet zo'n fan van mensenrechten.


Whatever floats your boat toch?

Ik vind een wappietopic op zich niks,  maar ik snap het wel. Je kunt geen ander coronatopic meer openen zonder dat die volgespamd worden met ellenlange links over hoe slecht gevaccineerden wel niet zijn. Niet doorheen te komen. 

Liara schreef op 18-09-2021 om 15:11:

Ik vind een wappietopic op zich niks, maar ik snap het wel. Je kunt geen ander coronatopic meer openen zonder dat die volgespamd worden met ellenlange links over hoe slecht gevaccineerden wel niet zijn. Niet doorheen te komen.

Daar is voor niemand door te komen, ook voor de wappies niet.

Stront irritante manier van forummen. 

_melon schreef op 18-09-2021 om 15:14:

[..]

Daar is voor niemand door te komen, ook voor de wappies niet.

Stront irritante manier van forummen.

Echt heel irritant inderdaad! Doe dat lekker alleen in je eigen topic. 

Kan dit topic dicht, mod?

Rockstar schreef op 18-09-2021 om 15:08:

[..]

Whatever floats your boat toch?

Ja, waar het je eigen gedrag aangaat. Het staat je vrij om een topic op te zoeken waar je je beter thuisvoelt of in een topic mensen te negeren, maar op een openbaar forum anderen buitensluiten van de meeste topics op een pijler omdat hun mening je niet aanstaat of omdat ze die niet geven op de manier die jij wil vind ik gewoon niet oké. Dan begin je maar een besloten groep op facebook ofzo.


ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

18-09-2021 om 15:41

MevrouwJack schreef op 18-09-2021 om 14:43:

Of aparte wijken bouwen voor schapen en wappies.

Dit lijkt me helemaal niet zo'n slecht idee. Ik zou er zelfs voorstander van zijn dat we Nederland opdelen in twee delen, een deel voor de schapen die zich laten vaccineren, en een deel voor de wappies die zich niet laten vaccineren. Dan kunnen zowel de schapen als de wappies helemaal op hun eigen manier de coronacrisis bestrijden, en dan kunnen we na afloop gewoon zien wie het het beste gedaan heeft.

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

18-09-2021 om 15:49

Dit is een forum en dus geheel en al open voor discussie. We sluiten dus geen bepaalde groep op in hun eigen draadje ook al zouden ze dat willen. Zeker niet omdat ze daarmee dan anderen niet kunnen 'irriteren'. Dit omdat de niet-wappies daar dan niet zouden mogen reageren want dat is dan weer off-topic en dan hebben we daar weer heel veel werk van   

Met andere woorden, vast goed bedoeld, maar deze sluit ik af.  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.