Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Wanneer is de volgende coronapersconferentie?

Het kabinet lijkt nog niet tot actie bereid, maar binnenskamers wordt er vast al druk overlegd over wat er moet gebeuren om de huidige coronagolf te bedwingen (tenminste dat hoop ik). Wanneer denken jullie dat de volgende persconferentie is?

Peiling

Wanneer is de volgende persconferentie
88 stemmen
3%
2%
0%
58%
26%
10%

2 december toch?

Reken maar dat die van 2 december naar voren gehaald wordt. Hoeveel naar voren, geen idee.

26 november en dan gaat het 27 november in. 

_melon schreef op 22-11-2021 om 16:17:

26 november en dan gaat het 27 november in.

Laten we Black Friday eerst nog even doorgaan! Dat was vorig jaar ook zo’n groot succes 😲

Ik zou denken dat ze de winkeliers hier snel duidelijkheid over moeten gaan geven. Maar wat ik denk en wat gebeurt, komt niet zo vaak met elkaar overeen. 

Ik denk dat ze nog kijken of er deze week een kentering komt en dan indien nodig begin volgende week een persco geven.

Mija schreef op 22-11-2021 om 16:20:

[..]

Laten we Black Friday eerst nog even doorgaan! Dat was vorig jaar ook zo’n groot succes 😲

Oooooh, is het vrijdag black friday? Dan zullen het misschien toch daarvoor doen.

Ik denk pas volgende week.

Rondstruiner schreef op 22-11-2021 om 16:23:

[..]

Oooooh, is het vrijdag black friday? Dan zullen het misschien toch daarvoor doen.

Ze deden 't toch ook niet vóór 11-11

Mija schreef op 22-11-2021 om 16:20:

[..]

Laten we Black Friday eerst nog even doorgaan! Dat was vorig jaar ook zo’n groot succes 😲

Ik zou denken dat ze de winkeliers hier snel duidelijkheid over moeten gaan geven. Maar wat ik denk en wat gebeurt, komt niet zo vaak met elkaar overeen.

Wat ik niet begrijp is waarom Het Volk niet begrijpt dat je dit jaar (en vorig jaar) op Black Friday beter niet naar een fysieke winkel moet gaan. 

Hebben we er echt scherpe regels van bovenaf voor nodig om de drukte te beteugelen? 

Denk. Zelf. Eens. Na.

Dan zijn we veel sneller uit deze pandemie. 

Black Friday is één grote oplichterlij. Zag dat bij Zalando nu een aantal artikelen in mijn verlanglijstje hoger geprijsd zijn, dus die gaan vast op vrijdag weer naar de normale prijs. 

redbulletje schreef op 22-11-2021 om 16:26:

[..]

Ze deden 't toch ook niet vóór 11-11

Nee, da's ook weer waar. Zoals Mija ook al zei: wat ik denk en wat er gebeurt komt vaak niet overeen

redbulletje schreef op 22-11-2021 om 16:27:

Black Friday is één grote oplichterlij. Zag dat bij Zalando nu een aantal artikelen in mijn verlanglijstje hoger geprijsd zijn, dus die gaan vast op vrijdag weer naar de normale prijs.

Klopt, daarom doe ik er nooit aan mee.

Broodjebrie schreef op 22-11-2021 om 16:30:

[..]

Klopt, daarom doe ik er nooit aan mee.

Oh, als ik een leuke aanbieding zie van een product waarvan ik de normale prijs weet doe ik dat gerust. Ik stel aankopen echter niet speciaal uit.

Vandaag een computerspel gekocht bij bol met 17 euro korting. Spelletje is niet goedkoper dan 55 euro geweest, vandaag 43. Prima hoor.

Schommelstoel schreef op 22-11-2021 om 16:26:

[..]

Wat ik niet begrijp is waarom Het Volk niet begrijpt dat je dit jaar (en vorig jaar) op Black Friday beter niet naar een fysieke winkel moet gaan.

Hebben we er echt scherpe regels van bovenaf voor nodig om de drukte te beteugelen?

Denk. Zelf. Eens. Na.

Dan zijn we veel sneller uit deze pandemie.

Ik denk dat de afgelopen periode ons wel heeft geleerd dat we echt scherpe regels nodig hebben om de drukte te beteugelen ja

Daglichtlamp

Daglichtlamp

22-11-2021 om 17:58 Topicstarter

Ik denk dat het praatje van vandaag was om ons voor te bereiden en dat woensdag of donderdag de persconferentie komt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.