Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

MRI

MRI

18-12-2021 om 13:14

Waarom kan ik de booster niet inplannen?

Het lukt mij niet om de boosterprik online in te plannen. Ik ben uit 1958 dus het zou moeten kunnen. Ik krijg de vraag: is het omwille van uw beroep? Daar antwoord ik, naar waarheid 'nee' op. Dan krijg ik een scherm: ' u kunt de boosterprik niet inplannen'. 
Wat heb ik gemist? Moet ik een schriftelijke uitnodiging krijgen?

Voorheen was het probleem soms de cookies. Heb je al een andere browser of een privé venster geprobeerd?

MRI

MRI

18-12-2021 om 13:17 Topicstarter

Daglichtlamp schreef op 18-12-2021 om 13:16:

Voorheen was het probleem soms de cookies. Heb je al een andere browser of een privé venster geprobeerd?

okay goeie tip ga ik proberen

Kom je wel tot het digi-d scherm? Bij mijn ouders bleken ze continue in de privé-modus van hun browser te zitten waardoor de aanvraag er steeds uit knalde. Ik klink als een it-er, maar toch de vraag; heb je al een andere browser geprobeerd?

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

18-12-2021 om 14:03

Het is soms gigantisch druk op de internet-planner. Mijn moeder kreeg ook steeds een vage foutmelding. We hebben het toen een keer op doordeweeksedag om 11:00 uur geprobeerd.
Probeer een rustiger tijdstip. 

MRI

MRI

18-12-2021 om 14:50 Topicstarter

Okay ik kwam nu veel verder (met een andere browser dus). Maar ik kon hem nog niet inplannen omdat ik as maandag eerst mijn griepvaccinatie moet. Maar dat heeft er niets mee te maken dus. Hoewel ik me afvraag of ik niet beter de booster eerst moet nemen maar dat valt buiten mijn vraag. Bedankt iedereen, het was dus de browser waardoor het niet lukte

MRI schreef op 18-12-2021 om 14:50:

Okay ik kwam nu veel verder (met een andere browser dus). Maar ik kon hem nog niet inplannen omdat ik as maandag eerst mijn griepvaccinatie moet. Maar dat heeft er niets mee te maken dus. Hoewel ik me afvraag of ik niet beter de booster eerst moet nemen maar dat valt buiten mijn vraag. Bedankt iedereen, het was dus de browser waardoor het niet lukte

Er moet twee weken tussen zitten toch? Dus ik zou gewoon die vraag anders beantwoorden en een datum over twee weken kiezen. Hij kan maar beter ingepland staan.

MRI

MRI

18-12-2021 om 16:17 Topicstarter

Daglichtlamp schreef op 18-12-2021 om 14:55:

[..]

Er moet twee weken tussen zitten toch? Dus ik zou gewoon die vraag anders beantwoorden en een datum over twee weken kiezen. Hij kan maar beter ingepland staan.

goed idee ga ik proberen

MRI schreef op 18-12-2021 om 14:50:

Okay ik kwam nu veel verder (met een andere browser dus). Maar ik kon hem nog niet inplannen omdat ik as maandag eerst mijn griepvaccinatie moet. Maar dat heeft er niets mee te maken dus. Hoewel ik me afvraag of ik niet beter de booster eerst moet nemen maar dat valt buiten mijn vraag. Bedankt iedereen, het was dus de browser waardoor het niet lukte

Uitnodiging griepprik of pneumokokkenvaccinatie


Mogelijk ontvangen deze patiënten de komende periode ook een uitnodiging voor de griepprik en/of pneumokokkenvaccinatie. Patiënten die eerst de griepprik en/of pneumokokkenvaccinatie krijgen, moeten minimaal 1 week (7 dagen) wachten voordat ze de coronavaccinatie kunnen krijgen. Hebben zij eerst een coronavaccinatie gehad, dan is het advies om minimaal 2 weken (14 dagen) te wachten voor het halen van de griepprik en/of pneumokokkenvaccinatie. Lees de veelgestelde vragen over griepprik, pneumokokkenvaccinatie en COVID-19.


*bron https://www.umcutrecht.nl/nieuws/derde-vaccin-voor-patient-met-afweerstoornis

MRI

MRI

18-12-2021 om 17:24 Topicstarter

Kersje schreef op 18-12-2021 om 17:03:

[..]

Uitnodiging griepprik of pneumokokkenvaccinatie


Mogelijk ontvangen deze patiënten de komende periode ook een uitnodiging voor de griepprik en/of pneumokokkenvaccinatie. Patiënten die eerst de griepprik en/of pneumokokkenvaccinatie krijgen, moeten minimaal 1 week (7 dagen) wachten voordat ze de coronavaccinatie kunnen krijgen. Hebben zij eerst een coronavaccinatie gehad, dan is het advies om minimaal 2 weken (14 dagen) te wachten voor het halen van de griepprik en/of pneumokokkenvaccinatie. Lees de veelgestelde vragen over griepprik, pneumokokkenvaccinatie en COVID-19.


*bron https://www.umcutrecht.nl/nieuws/derde-vaccin-voor-patient-met-afweerstoornis

dank je

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.