Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Vraag

Hallo,
Ik kan mijn vraag niet terugvinden op RIVM. 
Ik heb corona ( wel gevaccineerd)  hierna mijn dochter corona ( ook gevaccineerd)
Moet ik nu in quarantaine tot mijn eigen tijd " voorbij " is of opnieuw gaan tellen vanaf dat mjjn dochter het heeft?

Hier moet de GGD antwoord op geven. Maar zoals ik het begrepen heb, is dat als zij corona krijgt terwijl jij het nog hebt, je aan het einde van je eigen quarantaine-tijd klaar bent, en je niet opnieuw in quarantaine hoeft vanwege haar. 

Bij ons kreeg man het eerst en ik het een week later. Wat ik toen begreep was dat hij weer naar buiten mocht als hij klachtenvrij was na zijn eigen quarantaine tijd. Maar voor de zekerheid hebben we het maar wat langer volgehouden. Ik ben ook al meteen thuis gebleven toe hij het kreeg terwijl ik toen nog naar buiten mocht omdat ik gevaccineerd ben. 

irmama

irmama

29-11-2021 om 15:15 Topicstarter

Tijgeroog schreef op 29-11-2021 om 14:30:

Hier moet de GGD antwoord op geven. Maar zoals ik het begrepen heb, is dat als zij corona krijgt terwijl jij het nog hebt, je aan het einde van je eigen quarantaine-tijd klaar bent, en je niet opnieuw in quarantaine hoeft vanwege haar.

Haha ze bellen net.

Inderdaad eigen tijd 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.