Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Vaccinatieplicht NL

Wat zouden jullie willen in Nederland qua indirecte vaccinatieplicht, dus weigeren in horeca, bioscopen, theaters, etc. Ik zou zelf voor zijn.

Peiling

Indirecte vaccinatieplicht in NL?
253 stemmen
49%
51%

Angela1967 schreef op 20-09-2021 om 21:45:

[..]

Het klopt wel met haar opstelling, tenminste wat ze laat zien in de media. Misschien is ze achter de schermen intelligenter maar levert dit meer aandacht op?

Gr Angela

Ik volg haar niet, dus weet niet wat haar opstelling is. Ze komt soms niet al te snugger over. (Zag haar wel eens in talkshows) Maar het lijkt me stug dat dit haar bedoeling is.

WickedCurlew89

WickedCurlew89

20-09-2021 om 21:48

Ik vind het enorm gepast.

Hetvrijewoord schreef op 20-09-2021 om 21:48:

Ik vind het enorm gepast.


Dat geloof ik meteen.

WickedCurlew89

WickedCurlew89

20-09-2021 om 21:54

Angela1967 schreef op 20-09-2021 om 21:45:

[..]

Het klopt wel met haar opstelling, tenminste wat ze laat zien in de media. Misschien is ze achter de schermen intelligenter maar levert dit meer aandacht op?

Gr Angela


Ik vind persoon Kroes een typisch gevalletje van dermate bevoorrecht zijn dat ieder ongemak ervaren wordt als een schending van haar 'mensenrechten'.


---

---

20-09-2021 om 22:09

Fleurtje_5 schreef op 20-09-2021 om 12:00:

[..]


Hoezo dan pas? Ongevaccineerden moeten zich ook laten testen als ze niet verkouden zijn, als ze nergens last van hebben, omdat ze mogelijk toch besmet zouden kunnen zijn. Terwijl zij misschien veel verantwoordelijker proberen leven.

Als ze zo verantwoordelijk leven hoeven ze niet te testen want ze blijven thuis. Ik ga ook nergens heen waar ik de coronapas voor nodig heb.  

............gewist.............

Fleurtje_5 schreef op 20-09-2021 om 22:44:

[..]



Net even gegoogled. Doutzen heeft zich zes
maanden stil gehouden. Ze wil geen verplichting tot vaccinatie en
schreef met trillende handen (zo las ik):

"Ik accepteer geen uitsluiting van mensen op basis van hun medische status.'

Ik lees dus echt: 'voor mensen op basis van hun medische status'.

Men kan er veel van vinden, maar wil jij dan dat mensen met een medische status wel buitengesloten worden?

Waarom zoveel like'jes bij een bad voor Doutzen tussen gloeiend hete lava waar zwarte handdrukken op ingebrand staan?

Toen haar collega Gisele Bündchen schreef
dat ze niet kon geloven hoeveel haat er over Doutzen werd uitgestrooid
kreeg Gisele ook de nodige haat over zich. Sommigen wensten haar zelfs
het coronavirus toe. Te bedenken dat de echtgenoot van Gisele,
Tom Brady, eerder dit jaar corona kreeg ondanks dat hij volledig gevaccineerd was.

Ik kan de woorden van die huisarts steeds beter begrijpen. Hij had moeite met de
'reclamecampagne’ waarmee de overheid iedereen wil overhalen tot inenting. De huisarts schreef maanden geleden al dat de maatschappelijke druk inmiddels zo groot is dat twijfelen, laat staan weigeren, haast geen optie is.

Maar als straks bijna iedereen gevaccineerd is (iedereen zal nooit lukken ivm medische redenen) en de ongevaccineerden thuis blijven. De gevaccineerden hun prikken elk jaar herhalen. Denk je dat het dan klaar is?

En dan?

Ach meid ik word zo moe van je gekopieer en het geblaat eronheen dat ik lekker ga slapen. Maak je wel goed je samenvattingen? Want morgen een test oh nee een toets!

Gr Angela

Hetvrijewoord schreef op 20-09-2021 om 21:48:

Ik vind het enorm gepast.


Ik kreeg bericht dat er nog al wat klachten van forummers waren die
vonden dat mijn berichten niet zouden passen in deze coronatopics.
Veel te lange citaten en teveel linkjes.

Ik zie het nu heel duidelijk dat mijn
berichten inderdaad hier niet tussen passen.

Ik doe niet mee aan deze heksenjacht en wens jullie veel groetjes en geluk. Doei.

Heksenjacht?  

*knip, onnodig/offtopic

Wel weer raar dat in de kerken geen coranapas/QRcode nodig is. 

Fleurtje_5 schreef op 21-09-2021 om 09:39:

[..]

Ik zie het nu heel duidelijk dat mijn

berichten inderdaad hier niet tussen passen.

 Ik doe niet mee aan deze heksenjacht en wens jullie veel groetjes en geluk. Doei.

*knip, onnodig/offtopic




majorette2005 schreef op 21-09-2021 om 13:16:

Wel weer raar dat in de kerken geen coranapas/QRcode nodig is.

Voor kerken gelden altijd uitzonderingen... Wat mij betreft mag de Coronapas ook gaan gelden op middelbare scholen, mbo, hbo, en universiteit. Omdat daar ook veel mensen bijeenkomen.

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

21-09-2021 om 15:52

LoveCats! schreef op 21-09-2021 om 14:24:

[..]

Voor kerken gelden altijd uitzonderingen... Wat mij betreft mag de Coronapas ook gaan gelden op middelbare scholen, mbo, hbo, en universiteit. Omdat daar ook veel mensen bijeenkomen.

Ik denk dat er dan veel kinderen niet meer naar het VO zullen gaan. Volgens mij is de vaccinatie graad onder tieners niet heel denderend

Mallebeppie schreef op 21-09-2021 om 15:52:

[..]

Ik denk dat er dan veel kinderen niet meer naar het VO zullen gaan. Volgens mij is de vaccinatie graad onder tieners niet heel denderend

En hoeveel tieners komen in het ziekenhuis? Precies ámper

Ze kunnen beter ziek worden en natuurlijke afweer opbouwen. Maarja dan valt de grond weg van die onozele pas.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.