Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Uitgelekte maatregelen . Wat vinden jullie van dit pakket ?


Tango schreef op 12-11-2021 om 20:38:

[..]

Ja, echt hoor. Concerten mogen gewoon doorgaan, met vaste zitplaatsen. Bioscoopvoorstellingen ook. Maar kijken bij een wedstrijd van je kind inderdaad niet. Heel bijzonder weer....

Wat in de praktijk betekent dat concerten worden afgelast, want de meesten zijn verkocht met staanplaatsen. Met zitplaatsen kunnen ze niet iedereen er in kwijt.

Lollypopje schreef op 12-11-2021 om 20:42:

[..]

Wat in de praktijk betekent dat concerten worden afgelast, want de meesten zijn verkocht met staanplaatsen. Met zitplaatsen kunnen ze niet iedereen er in kwijt.

Heej, dat is voor jou gunstig toch? Of vergis ik me nu

Gifkikker schreef op 12-11-2021 om 20:44:

[..]

Heej, dat is voor jou gunstig toch? Of vergis ik me nu

Klopt. Kreeg al door dat Mojo alles canceled in de Ziggo en Afas. Dus Nightwish ook.

Vervelend voor anderen, maar geeft mij hoop dat ik de volgende keer misschien kan.

Lollypopje schreef op 12-11-2021 om 20:45:

[..]

Klopt. Kreeg al door dat Mojo alles canceled in de Ziggo en Afas. Dus Nightwish ook.

Vervelend voor anderen, maar geeft mij hoop dat ik de volgende keer misschien kan.

Zou mooi zijn voor jou, jammer voor de rest uiteraard. 

Ik zou naar Guus Meeuwis gaan met vriendinnen, ik denk dat dat ook weer niet doorgaat. Dat is dan ook al de derde keer dat ze het moeten verzetten. En Epica in Bibelot zie ik ook niet voor me met zitplaatsen    Ik hoor 't nog wel. 

Tango schreef op 12-11-2021 om 20:38:

[..]

Ja, echt hoor. Concerten mogen gewoon doorgaan, met vaste zitplaatsen. Bioscoopvoorstellingen ook. Maar kijken bij een wedstrijd van je kind inderdaad niet. Heel bijzonder weer....

Het gaat om amateursport. Zij lijden dus geen financieel verlies, anders dan bioscopen en concertzalen. Maar het reduceert wel de contacten en dus de besmettingen.

Wat me niet helemaal duidelijk is. Er mag geen publiek bij sportwedstrijden. Mag het wel bij de training/les? Mijn kinderen rijden paard maar rijden geen wedstrijden en rijden in de buitenlucht. Ze hebben  privé-les dus ook geen andere ouders langs de kant. 

In de persconferentie werd gezegd dat het ook niet bij trainingen mag.

Hannemeike schreef op 12-11-2021 om 21:06:

In de persconferentie werd gezegd dat het ook niet bij trainingen mag.

Oké, dank je. Ik had net gekeken op de pagina van de Rijksoverheid en daar werden alleen wedstrijden genoemd.

Hannemeike schreef op 12-11-2021 om 20:50:

[..]

Het gaat om amateursport. Zij lijden dus geen financieel verlies, anders dan bioscopen en concertzalen. Maar het reduceert wel de contacten en dus de besmettingen.

Natuurlijk lijden zij ook financieel verlies. Geen publiek = geen inkomsten uit hapjes, drankjes etc. in de kantines. Daar gaat echt een hoop geld in om hoor. 

Dit is ook een lastige: komende week heb ik een personeelsmiddag in een theaterzaal, dus met vaste zitplaatsen volgens mij. Maar aan de andere kant is het gebod: werk zoveel mogelijk thuis. Ben dus benieuwd of deze activiteit nou doorgaat of niet....

Gifkikker schreef op 12-11-2021 om 20:49:

[..]

Ik zou naar Guus Meeuwis gaan met vriendinnen, ik denk dat dat ook weer niet doorgaat. Dat is dan ook al de derde keer dat ze het moeten verzetten. En Epica in Bibelot zie ik ook niet voor me met zitplaatsen Ik hoor 't nog wel.

Ik zou ook naar Guus Meeuwis gaan, helaas! 

Gifkikker schreef op 12-11-2021 om 20:49:

[..]

Zou mooi zijn voor jou, jammer voor de rest uiteraard.

Ik zou naar Guus Meeuwis gaan met vriendinnen, ik denk dat dat ook weer niet doorgaat. Dat is dan ook al de derde keer dat ze het moeten verzetten. En Epica in Bibelot zie ik ook niet voor me met zitplaatsen Ik hoor 't nog wel.

Wel balen voor jullie dan.

En Epica met zitplaatsen, ach dat kon met Floors soloconcerten in september ook prima

Althans dat begreep ik, want die moest ik ook al missen. Dus ben daarom dus extra blij dat ik voor Nightwish nog een kans heb

Lollypopje schreef op 12-11-2021 om 21:53:

[..]

Wel balen voor jullie dan.

En Epica met zitplaatsen, ach dat kon met Floors soloconcerten in september ook prima

Althans dat begreep ik, want die moest ik ook al missen. Dus ben daarom dus extra blij dat ik voor Nightwish nog een kans heb

Floor solo had ik ook wel willen zien 

Dierenvriend97 schreef op 12-11-2021 om 21:50:

[..]

Ik zou ook naar Guus Meeuwis gaan, helaas!

Heb je ook al tickets voor volgend jaar? Wij mochten ze voor de pre-sale al kopen. Dat was wel weer leuk 

Gifkikker schreef op 12-11-2021 om 21:54:

[..]

Floor solo had ik ook wel willen zien

Ik had kaartjes. Na pijn en moeite uiteindelijk voor haar laatste concert bemachtigd... en toen kwam corona en werd het 10 keer uitgesteld. En toen het eindelijk door ging had ik de energie niet. Heb zo gebaald. Echt er hing een vloek op voor mij 😝

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.