Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Ruim 10 miljoen doden door catastrofale pandemie (gesloten)

Er zijn ruim 10 miljoen doden gevallen. En dit is nog van mei, dus waarschijnlijk is het aantal nu al opgelopen naar rond de 20 miljoen doden. En hiervoor hebben we een Coronapas, niks verkeerd aan. >10 miljoen doden door de pandemie is extreem. Laatste keer was ruim 100 jaar geleden.

https://www.economist.com/briefing/2021/05/15/there-have-been-7m-13m-excess-deaths-worldwide-during-the-pandemic

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
PriceyRook54

PriceyRook54

08-10-2021 om 11:11

Jemig word jij niet moe van jezelf inmiddels?

Nou ja, de negeerknop werkt goed, dus bij deze...


Ga je lekker met je coronapas topics?

Hoewel ik zelf voorstander van de coronapas ben, vraag ik me wel af wat je doel is om er steeds een nieuw topic te openen?

De tegenstanders ga je niet overtuigen en de voorstanders hoef je niet te overtuigen. Met daarbij het risico dat die zich ook gaan irriteren en net als ik verzuchten "heb je haar weer" en "kan dit niet allemaal in één topic?" of "dit begint op spam te lijken".

Als zelfs voorstanders het irritant beginnen te vinden is het misschien een idee om je af te vragen of je met bijna elke dag een nieuw topic je doel niet voorbij schiet?

11v11

11v11

08-10-2021 om 12:00 Topicstarter

Off-topic. Gelieve weer on-topic te gaan bij het onderwerp. 

Eens hoor dat deze pandemie van catastrofale omgang is. Maar herken ik je niet van viva? Ben je nog steeds zo bang?

Infobericht: Dit topic gaat dicht ivm opruiing.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.