Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Op een andere plek laten prikken dan in je armen.

Ik heb een afspraak staan voor mijn booster, alleen kunnen ze niet in mijn armen prikken door blessures aan mijn armen. Heeft iemand ervaring met prikken in het been? Of doen ze dat niet meer omdat het tempo flink is opgevoerd. Meen namelijk weleens gehoord te hebben dat ze in de vorige rondes dat wel deden. Maar toen had ik nog geen blessures en hebben ze gewoon in mijn armen kunnen prikken.

Ik heb mijn vorige prikken in mijn linkerbeen gehad, vanwege een zenuwaandoening. 
Nu zit ik live het kwartier uit te zitten na de boosterprik 
Weer in mijn linkerbeen gezet. Waar het de vorige keren geen enkel probleem was, zorgde het dit keer wel voor wat gedoe. Ik had "geluk" dat er toevallig één verpleegkundige aanwezig was die in benen mocht prikken? 
Vorige keren echt niets over gehoord.

Geef het bij de registratie aan het begin aan. Dan wordt je naar de arts gestuurd voor een kort praatje over het waarom en krijg je een formuliertje met toestemming voor een beenprik. Daarna word je naar een ander hokje verwezen met een brancard en deuren die dicht kunnen ivm broek omlaag 

Er zijn heel veel andere plekken waar zij kunnen prikken, gewoon bespreekbaar maken en zal het geen enkel probleem zijn.

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

02-01-2022 om 17:24

Bil

Ja hoor, ze prikken zeker nog in het been! Ik heb net m’n booster gehad en de arts die prikte, had een stagiair die hij aan het inwerken was. De optie ‘in been prikken’ kwam voorbij. 

AnnaAnders

AnnaAnders

02-01-2022 om 18:26 Topicstarter

Pff, wat een opluchting dat het toch nog kan. Begon hem al te knijpen maar ik vind de booster best belangrijk en had dus toch maar een afspraak gemaakt. Fijn om jullie ervaringen te lezen en hopelijk heb je geen last van bijwerkingen Drakenvlieg.

hier ook in been laten prikken als rolstoeler. Geen extra vragen of formulier gehad, wel een gesloten ruimte inderdaad.

Ik vraag aan die prikmevrouw: word je arm stijf na het prikken? Ja, zegt ze, die kans is wel groot.

Prik hem dan maar in mijn lul zei ik (60plusser weet je wel).

willem1959 schreef op 02-01-2022 om 21:50:

Ik vraag aan die prikmevrouw: word je arm stijf na het prikken? Ja, zegt ze, die kans is wel groot.

Prik hem dan maar in mijn lul zei ik (60plusser weet je wel).

willem1959 schreef op 02-01-2022 om 21:50:

Ik vraag aan die prikmevrouw: word je arm stijf na het prikken? Ja, zegt ze, die kans is wel groot.

Prik hem dan maar in mijn lul zei ik (60plusser weet je wel).

Bah. Je zal maar de prikster zijn. 

willem1959 schreef op 02-01-2022 om 21:50:

Ik vraag aan die prikmevrouw: word je arm stijf na het prikken? Ja, zegt ze, die kans is wel groot.

Prik hem dan maar in mijn lul zei ik (60plusser weet je wel).

Dat was toch een ander product van Pfizer dat voor stijfheid zorgde?

Zo’n blauw pilletje? 

AnnaAnders schreef op 02-01-2022 om 18:26:

Pff, wat een opluchting dat het toch nog kan. Begon hem al te knijpen maar ik vind de booster best belangrijk en had dus toch maar een afspraak gemaakt. Fijn om jullie ervaringen te lezen en hopelijk heb je geen last van bijwerkingen Drakenvlieg.

Hopelijk is alles goed gekomen of gaat het goedkomen. 

Nergens last van gelukkig behalve spierpijn in mijn been. Vorige keren waren hetzelfde. Maar toch even spannend. 

AnnaAnders

AnnaAnders

19-01-2022 om 18:48 Topicstarter

Ondertussen heb ik de booster gehad. Het was geen enkel probleem om hem in mijn been te laten zetten. En gelukkig heb ik weinig last gehad van de bijwerkingen, beetje hoofdpijn, beetje stijf bovenbeen. Prima te doen, ik heb mij voor niks zorgen zitten maken.. Bedankt voor alle reacties.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.