Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Nog nooit corona gehad


Drietje schreef op 04-07-2022 om 18:38:

Ik heb het ook nog niet gehad (of niet gemerkt). Hier in het gezin al meerdere keren besmettingen, we hebben geen afstand gehouden en toch niet besmet.

Dit kon ik tot voorkort ook zeggen, maar onlangs toch positief getest, weliswaar met nauwelijks klachten. Moest een dagje niezen, de test sloeg meteen vol uit maar ik heb er eigenlijk weinig van gemerkt. Geen koorts/hoofdpijn/keelpijn oid. 

Nog steeds niet. Niemand in mijn gezin ook

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

07-07-2022 om 21:04

Ik ook nog steeds niet. Maar ik begin steeds meer te geloven dat ik het wel heb gehad en de test het niet heeft opgepikt. Of dat ik er niet ziek van ben geweest. 

Nera schreef op 07-07-2022 om 21:04:

Ik ook nog steeds niet. Maar ik begin steeds meer te geloven dat ik het wel heb gehad en de test het niet heeft opgepikt. Of dat ik er niet ziek van ben geweest.

Ja, dat denk ik ook wel eens, maar zou mijn gezin dan niet ziek geworden zijn?

Of de mensen op mijn werk. Ik moet wel met mondkapje werken tijdens de zorg,  maar daarbuiten houden mijn cliënten ook echt geen afstand en de hele tijd mondkapje op is ook geen doen. Zij hebben trouwens ook geen corona gehad en ze werden redelijk vaak getest.

GlamorousGuanaco18

GlamorousGuanaco18

07-07-2022 om 23:02

Ik heb het ook nog niet gehad voor zover ik weet, en ik test heel regelmatig vanwege mijn werk. Ik heb de hele coronaperiode buitenshuis gewerkt en kon daar niet altijd afstand houden. Heb ook meermaals gewerkt met mensen die later besmet bleken. Mijn man en kinderen hebben ook corona gehad. Dus ik begin me ook af te vragen of ik er wel bevattelijk voor ben. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.