Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Nog nooit corona gehad


Sassenach schreef op 25-04-2022 om 19:01:

[..]

Ik heb gewoon helemaal geen klachten, al sinds het begin van corona.

Fijn!

Ik had dat ook een heel stuk minder dan voorheen maar de laatste weken vrij veel contact met kleine kinderen gehad in mijn werk en denk dat ik het daarvan heb.

Dolfje schreef op 25-04-2022 om 19:10:

[..]

Fijn!

Ik had dat ook een heel stuk minder dan voorheen maar de laatste weken vrij veel contact met kleine kinderen gehad in mijn werk en denk dat ik het daarvan heb.

Dat zou heel goed kunnen. Ik heb werk waarbij ik helemaal niet in contact kom met kinderen. En sowieso niet met veel verschillende mensen, dus dat zal ook wel meespelen.

Poezie

Poezie

01-05-2022 om 13:52 Topicstarter

Nou, het is hier uiteindelijk ook raak. Zojuist positief getest. 

ik ben, zover ik weet en getest ben, ook nog steeds negatief. 

Even een up voor dit topic.

Ik heb het bij mijn weten nog steeds niet gehad. En dat terwijl mijn man 3 weken geleden voor de eerste keer positief testte. Ik heb helemaal geen klachten gekregen en mijn tests bleven ook negatief toen hij ziek was. 

Ik heb hierdoor goede hoop gekregen dat ik er helemaal niet bevattelijk voor ben. We hebben afstand gehouden na de positieve test, maar de dagen ervoor niet, terwijl hij toen waarschijnlijk wel besmettelijk was.

Nog meer mensen die het nog niet gehad hebben? (Voor zover je het tenminste in kan schatten.)

ik heb het nog niet gehad (testen zijn tot nu toe altijd negatief geweest). 
Blijf mij hierin enigszins verbazen gezien ik in de zorg werk 

Ik ook niet voor zover ik weet.

Ik ook niet terwijl man positief testte toen we terug kwamen van vakantie. Ik had 0 klachten en heb niet getest en geen afstand gehouden.

Ik heb het ook nog niet gehad.

Ik heb het ook nog niet gehad, terwijl ik al die tijd in het onderwijs werk en geen vaste klas had waardoor ik veel verschillende kinderen zie per week. Op de een of andere manier fiets ik er elke keer tussendoor, ook op het moment dat 40% van het team tegelijkertijd ziek was.

voor zover ik weet, heb ik het ook nog niet gehad

Wij hebben hier het nog niet gehad in het gezin. Ik dacht even dat mijn dochter die elders woont er immuun voor was nadat ze al een week in een woongroep rondliep waar het heerste zonder besmet te raken, maar die heeft het nu toch ook te pakken.

QuizzicalOpossum53

QuizzicalOpossum53

04-07-2022 om 18:38

Ik heb het ook nog niet gehad (of niet gemerkt). Hier in het gezin al meerdere keren besmettingen, we hebben geen afstand gehouden en toch niet besmet. 

2 Gezinsleden afzonderlijk van elkaar corona gehad. Van de 1 heb ik afstand gehouden en van de ander niet. Zoon en ik zijn niet besmet geweest als we de testen mogen geloven.

ik heb het nog nooit corona gehad

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.