Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Nog nooit corona gehad

Wie heeft er, net als ik, nog nooit corona gehad?
Sinds 1 januari heb ik een nieuwe baan, waar ik iedere dag voor op kantoor moet zijn. Ook hier komen er iedere dag meldingen binnen dat collega's thuis moeten blijven ivm corona. 
Om die reden test ik me iedere week aan het einde van de week. Tot nu toe zijn ze allemaal negatief geweest, waar ik wel verbaasd van sta te kijken. 


(Infobericht: peiling verwijderd na overleg)


Nee, als in: ik denk het niet.
De momenten dat ik getest heb was ik in ieder geval niet positief. 

1x bij GGD getest en zeker 8 zelftesten gedaan. 

Nee gelukkig heb ik ook nog nooit positief getest (man ook niet). 
Hier ook een baan die ik vooral op kantoor/bij anderen op de bank moet uitvoeren. Man kan ook niet thuis werken en moet regelmatig op kleine ruimte werken met anderen. Daarnaast gaat zoon naar de opvang. Daar krijgen we ook regelmatig mailtjes van dat er positief geteste kinderen/leidsters zijn. 
Wij doen 2 keer in de week een thuistest voor de zekerheid. 

Poezie

Poezie

11-02-2022 om 09:34 Topicstarter

Ik vind het zo wonderlijk dat de omikron variant bekend staat als heel besmettelijk, maar dat blijkbaar niet iedereen even bevattelijk is daarvoor. Nou moet ik wel zeggen dat ik afgelopen mei met Janssen ben ingeënt en in januari mijn booster met moderna heb gehad.
Hopelijk komen er de komende tijd nieuwe uitslagen van onderzoeken naar voren die het een en ander verklaren. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

11-02-2022 om 09:43

Nee nog nooit, niemand in het gezin trouwens.  Ik denk zo'n 3 of 4 keer getest bij de GGD en wat zelftesten. Vorige week dacht ik echt dat ik het had: beroerd, heel verkouden maar nope. Er is ook nog gewoon de huis-tuin en keuken verkoudheid.

Zul je zien dat wanneer ik dit hier schrijf ik volgende week aan de beurt ben. 

Zelfs met een tiener in huis die corona had is het "mij niet gelukt corona op te lopen" We hadden de tiener niet in strikte isolatie, omdat hij nauwelijks klachten had. Hij zat aan de ene hoek van de eettafel wij aan de andere,  dat wel. 
Vanwege klachten of besmet bezoek ben ik een keer of 6 bij de ggd getest en uit voorzorg en keer of 7 een thuistest gedaan, nooit positief.  Altijd een mondkapje op met boodschappen of andere situaties dat dat moet.  Ik ga sporten en heb beperkt sociale contacten. Buiten mijn gezin knuffel ik niemand. Ben heel strikt met handen wassen maar karretjes van de super schoonmaken doe ik niet. 

Nog nooit positief getest. Al diverse keren getest, maar steeds negatief. Ik werk in de zorg en onze cliënten nemen het niet allemaal even nauw met de hygiëne. Verbaas me er zelf eigenlijk over. In ons team van 20 personen zijn er nu 3 positief getest. Heel netjes

Ik antwoordde dus ‘ja’ op de vraag: Heb je nog geen Corona gehad? Want ik heb dus inderdaad nog geen Corona gehad. Ik zie vervolgens een paar berichtjes beginnen met ‘nee, ik heb nog geen Corona gehad’. Ik ben bang dat de poll geen betrouwbare info gaat opleveren.

WickedCurlew89

WickedCurlew89

11-02-2022 om 10:02

Mija schreef op 11-02-2022 om 10:00:

Ik antwoordde dus ‘ja’ op de vraag: Heb je nog geen Corona gehad? Want ik heb dus inderdaad nog geen Corona gehad. Ik zie vervolgens een paar berichtjes beginnen met ‘nee, ik heb nog geen Corona gehad’. Ik ben bang dat de poll geen betrouwbare info gaat opleveren.

De vraagstelling is inderdaad beroerd, viel mij ook op.

Nog geen corona gehad. Wel meerdere keren in aanraking geweest met besmette personen (tot heel nauw contact aan toe) en het niet opgelopen. Ook meerdere keren verkouden geweest, inclusief nu keelpijn, maar steeds negatief getest. 

Ik denk dat ik er gewoon niet vatbaar voor ben of het al ongemerkt heb gehad. Ben wel gevaccineerd, maar om me heen raken ook gevaccineerden massaal besmet, dus dat zegt me met omicron ook niet zoveel.

Mija schreef op 11-02-2022 om 10:00:

Ik antwoordde dus ‘ja’ op de vraag: Heb je nog geen Corona gehad? Want ik heb dus inderdaad nog geen Corona gehad. Ik zie vervolgens een paar berichtjes beginnen met ‘nee, ik heb nog geen Corona gehad’. Ik ben bang dat de poll geen betrouwbare info gaat opleveren.

Oh oeps. Heb dus niet goed gelezen 

Poezie

Poezie

11-02-2022 om 10:19 Topicstarter

Regendrup. schreef op 11-02-2022 om 10:04:

[..]

Oh oeps. Heb dus niet goed gelezen

Haha, nu ik het terug lees zie ik inderdaad dat je zowel ja als nee kunt invullen als je het ook niet hebt gehad 🤔

Ja, ik heb het nog nooit gehad. Althans, elke snotneus werd getest en werd negatief bevonden. 

Volgens mij heb ik nog geen corona gehad ( of het moet asymptomatisch zijn geweest ) .  Alle zelfesten zover negatief . ( wel booster gehad ).

Ik heb ook ‘ja’ ingevuld als in ‘ik heb nog geen corona gehad’.
Ook nog nooit hoeven testen. Al twee jaar niet meer gesnotterd of wat dan ook.

De vraagstelling is verneukeratief. 
Dus 'ja' ik heb nog geen corona gehad. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.