Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Langdurige klachten na Covid, wie ook? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hobbelster schreef op 21-12-2021 om 16:46:

N.a.v. jullie gesprek hier over prikken en boosteren en alles, heb ik vanmiddag online een afspraak voor mijn booster gepland. Ik kan komende vrijdag al terecht en gelukkig redelijk in de buurt, heb eigen auto en het is maar 20 min rijden (ik kan inmiddels, jawel, 30 minuten rijden en ook 30 terug als het niet te druk is op de weg -en ik alleen in de auto zit- hiep hoi)
Maargoed. Ik heb dus op de website gewoon geboorte jaar 1964 ingevuld, vervolgens log je in met DigiD (en weten ze dus dat ik niet van '64 ben) en kon ik gewoon plannen...
Ik heb door het hele omikron gedoe en het feit dat we daar toch echt niet tegen beschermd zijn, weer een beetje angst gekregen om besmet te raken en ik heb besloten dat een leugentje om bestwil best mag om zsm geprikt te worden. Ik heb al meer dan genoeg corona ellende dacht ik zo met 9 maanden ziek en alle bijkomende shit. Dus.

Ik weet dat van de vorige keer dat als je niet aan de beurt was dat later in het systeem er uit werd gefilterd. Dus hou dat even in de gaten. Maar hoop voor je dat je gewoon vrijdag heen kunt

Lollypopje schreef op 21-12-2021 om 16:51:

[..]

Ik weet dat van de vorige keer dat als je niet aan de beurt was dat later in het systeem er uit werd gefilterd. Dus hou dat even in de gaten. Maar hoop voor je dat je gewoon vrijdag heen kunt

Ik heb niks gezegd. 64 is gewoon al aan de beurt

Lollypopje schreef op 21-12-2021 om 17:05:

[..]

Ik heb niks gezegd. 64 is gewoon al aan de beurt

Nouja ik ben dus niet uit ‘64 hè, ik heb een getalletje gewisseld 🙈

Maar ik heb inmiddels de mail en sms met afspraak bevestiging binnen. Fingers crossed dat ze me dus niet weg sturen. 

was ook wel knap als ik uit ‘64 kwam en een klein kind had 💡

Hobbelster schreef op 21-12-2021 om 20:38:

[..]

Maar ik heb inmiddels de mail en sms met afspraak bevestiging binnen. Fingers crossed dat ze me dus niet weg sturen.

Ahhh jah. Het is duidelijk dat ik heel slecht heb geslapen 🤦‍♀️

Ik vraag me af of het gaag werken, want dan gaat iedereen dat doet. Maar voor jou zou ik het fijn vinden

Hobbelster schreef op 21-12-2021 om 20:38:

[..]

Hoop dat het lukt!

Mocht je er niet doorkomen, en je bent ook maar 1 keer gevaccineerd, je krijgt voorrang ongeacht je leeftijd dan telefonisch een afspraak maken.

Lollypopje en Hobbelster, geef zowel bij binnenkomst als bij de mail controle door dat je vd 2de prik komt en niet voor de booster. Kreeg eerst het verkeerde gezondheidsformulier en daarna stuurde ze me naar de verkeerde rij(booster). Beide keren zag ik het gelukkig zelf

het scheelt dan waarschijnlijk dat ik naar de inloop ga, maar goed om bewust van te zijn

maar ik ga dus wel voor de booster hè Yumi, geldt dat dan ook dat ik moet zeggen dat ik voor 2e prik kom? 
ik heb er al 2 gehad. 
Wel goede tip idd en ook om zelf even goed naar de formulieren te kijken. 

Hobbelster schreef op 21-12-2021 om 22:35:

maar ik ga dus wel voor de booster hè Yumi, geldt dat dan ook dat ik moet zeggen dat ik voor 2e prik kom?
ik heb er al 2 gehad.
Wel goede tip idd en ook om zelf even goed naar de formulieren te kijken.

Nee dan niet, maar het blijft belangrijk om in de goede rij te staan 

Sun.lover

Sun.lover

22-12-2021 om 10:38 Topicstarter

Ik heb de booster ruim 2 weken gelden gehad. Ik heb er ca een week last van gehad in de zin van zere arm en weer sneller een hoge hartslag. Maar het gaat nu weer goed.
Ik werk inmiddels 3 x 6 uur en ga binnenkort naar 4 dagen. Daarna naar hele dagen werken en wordt het kijken of ik ook nachtdiensten verdraag. Maar het gaat echt de goede kant op.

Ik heb ook mijn powerbreathe er weer bij gepakt. Ik was laks geworden in het trainen en dacht dat het nu vanzelf wel weer vooruit zou gaan met de ademhalingsspieren. Maar de fysio en wetenschapper hierover op mijn werk vertelden dat het echt niet vanzelf weer vooruit gaat maar dat je echt moet blijven trainen tot ze weer op hun normale kracht zitten.
Dus nu doe ik weer braaf mijn oefeningen en merk daar ook meer uithoudingsvermogen van. 

wat fijn om te lezen Sun.Lover. Dat geeft echt hoop 😊

Vandaag weer de ergo gehad. Wat oefeningen gedaan waar ik naar kan teruggrijpen, zodat kerst me niet te veel energie kost.
Zie haar tweede helft januari weer en dan gaan we kijken hoe ik werk weer een beetje kan gaan opbouwen. Mits ik niet te veel last heb van mijn prik. Maar ik kijk er serieus naar uit om weer een beetje te gaan werken. Al is het maar halve uurtjes.

Maar straks eerst een week vakantie. Of te wel helemaal geen therapeutische afspraken en daar heb ik nu al zin in. Uitrusten van kerst en verder alleen maar leuke dingen. Waaronder visite van twee hele lieve vriendinnen en daar heb ik ook echt zo ontzettend veel zin in 😊

Klinkt goed Lollypopje, mooie vooruitzichten! Hopelijk heb je idd geen / weinig last van je prik. Mijne is trouwens afgebeld door de GGD, ze blijken het toch goed te checken vooraf... helaas voor mij. Dus ik blijf extra op mijn hoede de komende tijd. Heb echt de schrik weer in de benen hoor. KLote virus.

Hoop trouwens ook ergens half / eind januari weer een start te gaan maken met werken. Ook maar een paar uurtjes hoor maar als het doorgaat zoals het nu gaat en in een opwaartse lijn verder, dan is dat zeker haalbaar. Heb inmiddels iets meer zicht op andere werkzaamheden maar heel concreet is het allemaal nog niet dus ik vind het ook wel een beetje spannend wat ik kan gaan doen. Merk dat ik meer en meer kan, maar prikkelgevoeligheid blijft echt een ding. Lastig mee om te gaan, aan de ene kant heel blij met de vooruitgang en aan de andere kant duurt het me allemaal veeeeeel te lang voordat ik weer soort van normaal kan functioneren. Geduld is niet m'n sterkste kant en het wordt zo op de proef gesteld nu.

Sun.lover wat ontzettend fijn om te lezen dat je nog steeds zoveel vooruit gaat en zelfs alweer zoveel kunt werken! Dat stemt inderdaad heel hoopvol, dank je wel dat het met ons deelt!

pfoeh ja geduld. Dat blijft wel een dingetje inderdaad 😂 Ik kijk gewoon nier te ver vooruit, dan heb ik ook minder last van tegenvallende verwachtingen.

Ik kan me voorstellen dat het spannend is qua werk als je nog niet weet hoe en wat. Hopelijk krijg je daar snel meer duidelijkheid over, zodat je je daar rustig op in kunt stellen.

Yes ik ben geprikt ik ben geprikt!!
Mijn huisarts bleek één van velen hier in de regio te zijn die meedeed met de prikactie. Ik ben nog nooit zo snel binnen en weer buiten geweest met een vaccinatie in m’n arm, fantastisch!
hulde aan degenen die dit mogelijk maken en hun tijd en energie erin steken 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.