Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Langdurige klachten na Covid - deel 2

In dit topic delen we het lief en leed van ons herstel proces. De moeilijke dingen, maar ook onze overwinningen hoe groot of klein die ook zijn. Want elk stapje vooruit is er één dat gevierd mag worden. 

Iedereen met langdurige klachten, en of vragen, is welkom.

Lollypopje

Lollypopje

27-03-2026 om 15:52 Topicstarter

er is nieuws over dat lidocaine onderzoek. Follow the money heeft er twee stukken over geschreven.

Niet alleen was er heel veel mis met de opzet en hebben ze bij de uitkomsten de patiënten die zijn afgehaakt en/of er juist zieke door zijn geworden compleet genegeerd, maar het onderzoek blijkt ook niet eens goedgekeurd door de ethische commissie.
Wat ik toch behoorlijk shocking vind

Lollypopje schreef op 27-03-2026 om 15:52:

er is nieuws over dat lidocaine onderzoek. Follow the money heeft er twee stukken over geschreven.

Niet alleen was er heel veel mis met de opzet en hebben ze bij de uitkomsten de patiënten die zijn afgehaakt en/of er juist zieke door zijn geworden compleet genegeerd, maar het onderzoek blijkt ook niet eens goedgekeurd door de ethische commissie.
Wat ik toch behoorlijk shocking vind

Ja, dat heb ik ook gelezen maar ik dacht al een week of twee terug? Kan dat kloppen ?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.