Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Langdurige klachten na Covid - deel 2

In dit topic delen we het lief en leed van ons herstel proces. De moeilijke dingen, maar ook onze overwinningen hoe groot of klein die ook zijn. Want elk stapje vooruit is er één dat gevierd mag worden. 

Iedereen met langdurige klachten, en of vragen, is welkom.

Het verrote is welke keuze ik ook maar het blijft gokken. Van covid en griep word ik niet beter daar kom ik beide slechter uit. Maar die van die vaccinatie krijg ik ook een zware terugval met herstel. 

Lollypopje

Lollypopje

13-10-2025 om 15:37 Topicstarter

Lollypopje schreef op 30-09-2025 om 11:41:

https://www.postcovidnl.nl/nieuws/overzicht-standpunten-politieke-partijen-over-post-covid-en-zorgthemas?fbclid=IwdGRjcANIhPVjbGNrA0iEiWV4dG4DYWVtAjExAAEewuBkwR_xPbW25TgUheXXlVjkof4zWw3PuSW8oDYAhYp-nsgU35DOrZX46F4_aem_MlcyOxIonVEMF7vhKmJFqA

Naast dit overzicht van wat er in de programma staat kun je bij NietHersteld ook een podcast vinden over de verkiezingen en op hun profiel hebben ze een post met daarin uiteengesteld het stemgedrag van de partijen over diverse moties Op dit gebied. Mocht je deze dingen mee willen wegen bij je keuze.

Lollypopje

Lollypopje

13-10-2025 om 17:39 Topicstarter

FB-IMG-1760369878870.jpg

Ik heb een veel grotere terugval en vaak weer nieuwe klachten als ik covid of griep krijg (leef natuurlijk al langer met ME) dus liever een weekje minder van de inenting dan dat ik er zeker een maand af lig en weer iets moet inleveren. 

Lollypopje

Lollypopje

13-10-2025 om 19:33 Topicstarter

SuzyQFive schreef op 13-10-2025 om 17:49:

Ik heb een veel grotere terugval en vaak weer nieuwe klachten als ik covid of griep krijg (leef natuurlijk al langer met ME) dus liever een weekje minder van de inenting dan dat ik er zeker een maand af lig en weer iets moet inleveren.

Dat kan ik me goed voorstellen. Ik ben nu al 3 weken verslechterd en merk helaas nog weinig vooruitgang. Dus Ik twijfel of ik hem volgend jaar weer ga halen en of ik dit jaar ook nog een griepprik aan durf. Toen ik er maar een week last van had, vond ik het ook prima te overzien

Lollypopje

Lollypopje

08-11-2025 om 12:58 Topicstarter

Er is inmiddels meer bekend over de demonstratie op www.hetpaisprotest.nl vind je de informatie

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.