Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Langdurig klacht na Pfizer

Herkent iemand dit? 
Ik ben 5 weken geleden voor de tweede maal gevaccineerd met Pfizer (beide keren rechts geprikt) en ik heb nog steeds een groot deel van de dag pijn in mijn bovenarm. De pijn trekt na een uurtje vaak wel weer weg om een paar uur later weet de kop op te steken. Het is een zeurende scherpe pijn, alsof er dus net een naald in is gestoken. Ik vind het maar vaag allemaal… iemand hetzelfde? Ben het inmiddels wel een beetje beu.

Het is een beetje een suf antwoord, maar heb je dit al aan je huisarts voorgelegd? Ik herken het iig niet. En misschien kan zij/hij je van advies voorzien. 

De naald is niet afgebroken?

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

30-08-2021 om 20:38

Een zenuw geraakt bij het prikken?

ik heb met na m'n Jansen-prik aangemeld bij Lareb, om een aantal keren in te vullen of ik last ervaar van de prik. Ik gelukkig niet, maar daarom ken ik wel deze site, misschien is het voor jou handig om - voordat je huisarts belt - even door te kijken? (weet niet of je zelf al gegoogled had): https://www.lareb.nl/bijwerkingen-coronavaccins#pfizer >> dit is de startpagina

Als je daarna klikt op Reacties op de prikplek wordt er iets meer uitgelegd over de verschillende soorten prik-pijn en wat de oorzaak kan zijn. 

https://www.lareb.nl/vaccin-knowledge-screen?id=1475

groet,
Angela

  

ik weet van 2 anderen die langdurig pijn op de prikplek hadden. Mijn man heeft 2 maanden een beurse en blauwe plek gehad. Niet allebei Pfizer trouwens. 

Trientje-vitamientje

Trientje-vitamientje

31-08-2021 om 08:00 Topicstarter

ik vindt het ook zo wat om er gelijk mee naar de huisarts te gaan. 
Denk niet dat er een naald af is gebroken, dan zou het lijkt me altijd pijn moeten doen. 
Een zenuw zou kunnen, maar van het vaccineren zelf echt niks gevoeld. De pijn in mn arm kwam pas de dag erop. Van de eerste vaccinatie weinig last gehad. Van de tweede echt twee dagen goed beroerd geweest.

Ik zal eens bij Lareb kijken. Dat is een goede tip. 

Ik herken het van mijn B12 prikken. De pijn in die arm was pas na een paar maand helemaal weg. 

Trientje-vitamientje

Trientje-vitamientje

01-09-2021 om 10:10 Topicstarter

Je zal altijd zien, open je een topic en verdwijnt het euvel als sneeuw voor de zon. Gister bijna geen last gehad en vanmorgen een keer een klein beetje. 
Ik kijk het nog even een weekje aan voor ik de huisarts bel

wel fijn te lezen dat ik toch niet de enige ben. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.