Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Hoe vaak heb jij al een corona-test gedaan?

Vraag lijkt me duidelijk. 
Via de GGD, dus bij klachten. Niet Testen voor Toegang

Peiling

Hoe vaak heb jij al een corona-test gedaan?
196 stemmen
20%
17%
12%
11%
7%
8%
7%
3%
4%
1%
3%
1%
1%
1%
1%
0%
0%
0%
2%
0%
0%
3%

10 keer, ik had afgelopen week m'n jubileum 

Ben de tel kwijt  zal wel tussen de 10 en 15x zijn. Maar als het druk is gaat tes straat van werkgever open en gaat het naar een commercieel lab. Wel pcr, maar dan is de uitslag er sneller. 

KillerQueen

KillerQueen

04-12-2021 om 16:41 Topicstarter

Ikzelf afgelopen week 6e keer. Maar dat was puur preventief omdat ik een ziekenhuisopname had. 
Mijn vriend heeft zich inmiddels al 12x laten testen. Maar die is vaak snotterig. 

3x
Twee keer bij klachten en eenmaal omdat ik geopereerd werd. 
Alles negatief gelukkig. 

2x. Beide negatief. 
Waarvan één keer met klachten en één keer omdat mijn thuiszorghulp positief bleek... Toen ben ik 5 dagen na haar laatste bezoek ook gaan testen, voor de zekerheid. 

0 keer. 🥳 Omdat er geen aanleiding was, niet omdat ik gewoon niet ging. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

04-12-2021 om 16:52

Eenmaal bij huisarts omdat ik met een verkoudheid zat en hij zich verplicht voelde.

7-8 keer. Paar keer ivm klachten en 2 keer ivm in contact geweest. 2 keer via gewone teststraat rest via teststraat van het werk. Die is nu ook weer geopend, dus dat gaat een stukje sneller. 

6 keer gestemd allemaal bij de GGD
3x met klachten
2x na contact met positieve visite op dag 5 na het contact
1x uit voorzorg ik moest met 2 kinderen testen bij de GGD. De een met klachten, de ander na contact met een positieve klasgenoot.  Ik had zelf niet echt last maar zat al wel 3 dagen naast snotterend kind aan tafel en op de bank, was moe en voelde mij niet fit maar de klachten waren niet corona-gerelateerd.

Alle testen negatief, ook die van de kinderen trouwens. Binnen het gezin hebben we al 20x en test laten doen. Maar gelukkig steeds negatief. 

Nog nooit klachten gehad, dus 0 keer.

Drie keer. Met klachten, maar gelukkig drie keer negatief.

0 geen aanleiding voor geweest. Ik ben sinds er Corona is, zelfs nog geen enkele keer verkouden geweest (werkt blijkbaar wel, dat afstand houden). 

Huisgenoten wel al paar keer getest, wegens verkoudheidsklachten

1 keer vanwege nauw contact met corona, maar zelf gelukkig negatief getest

Nog nooit. Ik heb nog geen klachten gehad. 

Ik heb me wel 1x laten testen bij spoedtest om op vakantie te kunnen. Het viel me toen mee na alle dramatische verhalen die ik al een jaar hoorde. 

BTK

BTK

04-12-2021 om 17:17

2x tot nu toe wegens klachten. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.