Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Heb jij corona gehad?

Omdat de vorige vraagstelling discussie opriep, en ik wel nieuwsgierig ben hier een nieuwe.

Peiling

Heb jij corona gehad?
94 stemmen
38%
50%
12%
Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja, of eigenlijk heb ik het nu. Was ook bijna niet te ontlopen met twee kinderen op het VO en zelf loop ik daar ook rond. En nu zijn jongste en ik dus de pineut. Vreemd genoeg hebben oudste en man nergens last van en testen nog steeds negatief. Terwijl we thuis geen afstand houden. Man is niet gevaccineerd, kinderen en ik wel. En ik ben ook geboosterd. En dan ben ik het langste/ ergste ziek.

yes. Twee keer. Ondanks geen vaccin allebei de keren goed doorheen gekomen. En nee, ben gewn wappie.

Nee, partner 1 wel twee keer en partner 2 ook een keer 

Corona begrijpt dat ik ‘t er echt even niet bij kan hebben

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

11-02-2022 om 16:04

Heel misschien in januari/februari 2020, toen we nog amper wisten dat het bestond. Het hele gezin heeft toen een forse grieperige verkoudheid gehad, waarbij vooral het hoesten erg vervelend was en wekenlang aanhield. 1 kind is 2 maanden reuk en smaak kwijt geweest.

Daarna: niet. Zelfs geen verkoudheid meer de afgelopen twee jaar


Ja nu deze week. Kom met heel veel kinderen in aanraking en was er nog steeds doorheen gefietst, maar nu dus niet.

Vorige week, en mijn kids drie weken daarvoor. 
Ik heb nog last van mijn rug en hoge hartslag. 

Niet gehad. Dochter ook niet. 
Man en zoon wel. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

11-02-2022 om 20:02

Officieel niet, maar ik weet niet of dat wel klopt.

letterlijk

letterlijk

Moderator

11-02-2022 om 20:16

Infobericht: dit topic is gesloten omdat er al eenzelfde topic loopt. De discussie kan in dat topic voortgezet worden. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.