Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Gordon vlak na Zuid-Afrika reis in bomvolle studio

Gordon zat afgelopen week in Zuid Afrika maar is teruggevlogen vlak voor de vluchtstop. Volgens dit artikel zat hij gisteren zwetend en verkouden bij de finale van K3. 
Hoe asociaal kun je zijn? Waarom heeft SBS 'm niet weggehouden bij de opnames of tenminste in een glazen hokje gezet, afgezonderd van de rest?
https://www.mediacourant.nl/2021/11/gordon-na-afrika-reis-zwetend-en-met-verkouden-stem-in-k3-finale/


Hugo de jonge deelde 22 oktober vakantiefoto's van Madrid. Ze doen allemaal van dit soort shit. 

Ze doen niet handig maar nog steeds wel binnen de regels.
Rekkelijken en meer dan preciezen.

En dan de Mediacourant als bron aanhalen...   

Ja , dat viel mij ook al op .
Ik neem aan dat hij negatief getest is voor de opnames .
Hij is trouwens gevaccineerd en heeft ook al corona gehad ( oktober 2020 ) , maar ja dat zegt ook niet alles .

redbulletje

redbulletje

28-11-2021 om 10:22 Topicstarter

Hij kan nu gewoon in de incubatietijd zitten en dan dus al een besmetting doorgeven. 

Ik was daar inderdaad ook verbaasd over! Ik volg K2 zoekt K3 en ik las al op verschillende plekken dat Gordon "gelukkig voor de sluiting van het luchtruim" terug zou zijn in Nederland. Ik dacht dat iedereen sowieso 5 dagen in quarantaine moest en dan weer testen bij terugkomst uit zuidelijk Afrika...

redbulletje schreef op 28-11-2021 om 10:22:

Hij kan nu gewoon in de incubatietijd zitten en dan dus al een besmetting doorgeven.

Volgens mij heb je in de incubatietijd nog geen symptomen .

Hij kan ook gewoon een verkoudheid hebben he ?  Dat bestaat ook nog

redbulletje

redbulletje

28-11-2021 om 10:31 Topicstarter

wild-flower schreef op 28-11-2021 om 10:24:

[..]

Volgens mij heb je in de incubatietijd nog geen symptomen .

Hij kan ook gewoon een verkoudheid hebben he ? Dat bestaat ook nog

Ook zonder symptomen kun je 't doorgeven. M'n moeder heeft 't gekregen van mensen die nog geen symptomen hadden waar ze mee in de auto heeft gezeten. 

Promethium schreef op 28-11-2021 om 10:23:

Ik was daar inderdaad ook verbaasd over! Ik volg K2 zoekt K3 en ik las al op verschillende plekken dat Gordon "gelukkig voor de sluiting van het luchtruim" terug zou zijn in Nederland. Ik dacht dat iedereen sowieso 5 dagen in quarantaine moest en dan weer testen bij terugkomst uit zuidelijk Afrika...

Alsof ze denken..ik was op tijd binnen dus ik ben geen risico?

Iedereen kan toch bedenken dat je uit een risicogebied komt en daarom in quarantaine moet?


De bron lijkt me niet erg betrouwbaar, dus of hij er zwetend en verkouden zat, dat weet ik niet.

Maar ik vind het sowieso een grof schandaal dat iemand die net of onlangs terug is gekomen uit Zuid-Afrika niet in quarantaine gaat. Of dat nou Gordon is of een ander.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

28-11-2021 om 10:44

En ook nog in een kinderprogramma, goed voorbeeld ook voor die kinderen. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

28-11-2021 om 10:51

Suish schreef op 28-11-2021 om 10:09:

Hugo de jonge deelde 22 oktober vakantiefoto's van Madrid. Ze doen allemaal van dit soort shit.

22 oktober mocht je toch gewoon op vakantie? Ik ben de laatste  weken van september ook op vakantie geweest. Zie het probleem niet zo.

Gordon, dat is toch die homoseksuele man die naar het homo-onvriendelijke Dubai is verhuist, en zijn hondje ook per sé mee wilde nemen ook al raadde de luchtvaartmaatschappijen dat af (vanwege het ras). En diezelfde man die elke maand weer een nieuwe “liefde van zijn leven onder de 25” heeft. Laat ik het zo zeggen, hij blinkt niet echt uit in verstandige keuzes. De zender volgt in principe wel de regels op, hij zal namelijk wel getest zijn. Maar erg slim is het allemaal niet natuurlijk.

Overigens vind ik mensen er vaak zweterig en glimmend uitzien onder die studio lampen, dus die foto zegt weinig.

Tickel schreef op 28-11-2021 om 10:51:

[..]

22 oktober mocht je toch gewoon op vakantie? Ik ben de laatste weken van september ook op vakantie geweest. Zie het probleem niet zo.

Daar gaat het niet om. Er moeten toch zo min mogelijk besmettingen zijn? Dan ga je in eigen land op vakantie, houd je alle virussen binnen de grens. Zeker als je bij de volgende persconferentie weer nieuwe maatregelen aankondigt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.