Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Boosterprik Corona

Vrijdag ga ik voor mijn derde vaccinatie , de zg. boosterprik. Zijn er hier mensen die deze al gehad hebben? Hoe waren de bijwerkingen dit keer? Hetzelfde, minder of had je er juist meer last van?
Ik laat zelf uiteraard hier ook vrijdag en navolgende dagen horen of ik er last van heb gehad of niet.


ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

07-12-2021 om 13:58


Ikzelf niet, maar ken wel een aantal mensen die hem al hebben gehad. Zij hebben er totaal geen last van, net als na de eerste twee trouwens.

Zowel mijn man als ikzelf hebben 'um gisteren gehad. België maar ik neem aan dat dat geen verschil maakt. Pfizer. We moesten er 15 km voor fietsen. Nadien dus nog eens 15 km terug en dat ging goed. Ook gisterenavond niks gevoeld. Maar in de loop van de nacht beiden ferme pijn aan bovenarm waar geprikt was. Heb vannacht onrustig geslapen, ik denk door andere omstandigheden. Nu dus flink moe en man ligt hier op zetel te pitten. Arm is nog steeds stram maar het begint, zo lijkt het, toch een beetje te minderen.

Bij de andere prikken iets minder pijn gehad nadien. 

Maar het is - tot hier toe en ik verwacht geen verslechtering van de toestand - allemaal goed te doen.

Goeie prik zou ik zeggen!

ik krijg hem morgen via het werk. 
Ex-collega werk in ziekenhuis en heeft hem daar gekregen. 
Die is 2 dgn ziek geweest van booster. Ze vertelde dat meerdere collega's 1 a 2 dagen verhoging hebben gehad 

Ik heb afgelopen vrijdag de booster gehaald. Voor mij was het pas de tweede omdat ik Jansen heb gehad. 
Van de Jansen prik was ik 2 dagen ziek, koorts, spierpijn, hoofdpijn. 
De booster was Pfeizer, 's nachts een beetje verhoging, de volgende dag hoofdpijn en moe. Een paar dagen een zere arm.

Nu nergens last meer van. Meeste collega's nergens last van gehad. 

ik had van de eerste twee Pfizer geen last. Van deze had ik wel twee dagen een flink zeer been. Tijdens het prikken had ik al het idee dat ze niet helemaal op een lekkere plek zat. In been geprikt om arm te ontzien trouwens , op mijn verzoek.

ik heb hem gehad. Bijwerkingen waren vergelijkbaar met m’n eerste prik. In de ochtend gezet, in de avond begon het ellendig voelen en een beroerde nacht van de pijn. 24 uur later was ik er wel weer. Gelukkig niet zo erg als bij de tweede. 

lientje69

lientje69

07-12-2021 om 14:27 Topicstarter

Ikbengek schreef op 07-12-2021 om 14:01:

ik krijg hem morgen via het werk.
Ex-collega werk in ziekenhuis en heeft hem daar gekregen.
Die is 2 dgn ziek geweest van booster. Ze vertelde dat meerdere collega's 1 a 2 dagen verhoging hebben gehad

Dochter hoorde idd van collega's in het ziekenhuis dat die er behoorlijk ziek van geworden waren. Vandaar mijn vraag dus. Ik heb meestal weinig last van vaccinaties en wat ik tot nu toe hier lees zal het dus wel mee gaan vallen verwacht ik. Maar ik laat het weten hier na vrijdag.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

07-12-2021 om 14:30

Ik heb het idee dat een pijnlijke arm ook te maken kan hebben met het zetten van de prik. Bij de eerste prik had ik echt een paar dagen heel erge pijn in mijn arm. Die prik voelde ik ook echt goed zitten in m'n arm. De tweede heb ik niet eens gevoeld bij het zetten. Zat al een pleister op toen ik vroeg wanneer er geprikt zou worden.

Beide 1e prikken Pfizer geen last op spierpijn bovenarm na.
Vorige week booster Pfizer ook alleen spierpijn bovenarm een dag of 2 


Ik hoor van een paar kennissen uit België , die eerder AstraZeneca kregen en nu als booster Pfizer , toch wel 1 a 2 dagen last , met name verhoging , moe en spierpijn .

Vorige week mijn booster gehad. Op 2 dagen een pijnlijke arm na en een middagje wat rillerig na, geen last van gehad. De eerste twee vaccinaties waren met Moderna.
Ik hoorde eigenlijk al mijn collega’s over ern pijnlijke arm.

wild-flower schreef op 07-12-2021 om 15:19:


Ik hoor van een paar kennissen uit België , die eerder AstraZeneca kregen en nu als booster Pfizer , toch wel 1 a 2 dagen last , met name verhoging , moe en spierpijn .

He bah  . Ik heb in maart AstraZeneca gehad en was van de eerste een dag ziek (hoofdpijn, verhoging) en van de tweede niet. Ik verwacht dat de booster Pfizer zal worden.

Ik mag donderdag ben erg benieuwd. Werkgever regelt dit. (Zorg)

Ik lees hier mee. Ondanks dat ik 30- ben, is het fijn om te lezen dat het boosteren nu echt is begonnen!

Ik ben benieuwd of die 7 maanden gehaald wordt. Mijn partner heeft in juni Janssen gekregen. Zou dus binnen een maand de booster moeten krijgen. Zelf heb ik medio juli mijn tweede prik gehad.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.