Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Bijwerkingen booster, wie ook?


Hier ook alleen een pijnlijke bovenarm. En ik heb hem in de app kunnen zetten net, terwijl ik gisteren om 13:30 geprikt ben. Gaat echt snel!

sprak net iemand die had het net zo heftig als ik. Werd ook 's nachts shackend wakker en bij haar was het na 24 uur over. Dus daar hoop ik op

ToetieToover

ToetieToover

06-01-2022 om 12:56 Topicstarter

Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 12:50:

sprak net iemand die had het net zo heftig als ik. Werd ook 's nachts shackend wakker en bij haar was het na 24 uur over. Dus daar hoop ik op

Dat had ik ook, ik wilde weten hoe lang het duurt want dan vind ik het beter te verdragen. Dan kun je aftellen. Vandaar ook dit topic 

Ik hoop met je mee!

Helemaal niet aan gedacht nog om de booster in de app te zetten. Meteen maar even gedaan. Zal het voor mijn moeder ook wel moeten doen, is handiger als ik het al eens gedaan heb. Was echt heel simpel. 

Had ik dus ook, shaken als een malle, de avond na de inenting 's ochtends. Eén dag down en hangerig, maar de dag erna, ik voelde me echt alsof ik een booster had gehad en een dag moest inhalen, wat een energie had ik toen! Ik wens iedereen zo'n snel herstel!

Auwereel schreef op 06-01-2022 om 14:45:

Had ik dus ook, shaken als een malle, de avond na de inenting 's ochtends. Eén dag down en hangerig, maar de dag erna, ik voelde me echt alsof ik een booster had gehad en een dag moest inhalen, wat een energie had ik toen! Ik wens iedereen zo'n snel herstel!

Doe mij dat ook maar dan

Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 12:50:

sprak net iemand die had het net zo heftig als ik. Werd ook 's nachts shackend wakker en bij haar was het na 24 uur over. Dus daar hoop ik op

Dat had ik ook, zowel bij de tweede als de derde prik. Ik lag letterlijk te klappertanden, terwijl het beide keren een warme nacht was en mijn deken normaliter warm genoeg was. Maar het was inderdaad tijdelijk.

Gaat het intussen weer?

Malibu2 schreef op 06-01-2022 om 18:02:

[..]

Dat had ik ook, zowel bij de tweede als de derde prik. Ik lag letterlijk te klappertanden, terwijl het beide keren een warme nacht was en mijn deken normaliter warm genoeg was. Maar het was inderdaad tijdelijk.

Gaat het intussen weer?

De hoofdpijn lijkt weg, maar nog steeds kou in mijn lijf. Maar slik ook paracetamol. Half3 genomen en toen voelde ik me echt weer beroerd. Maar dat is alweer een paar uur geleden.

Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 18:05:

[..]

De hoofdpijn lijkt weg, maar nog steeds kou in mijn lijf. Maar slik ook paracetamol. Half3 genomen en toen voelde ik me echt weer beroerd. Maar dat is alweer een paar uur geleden.

Vervelend dat het zo lang aanhoudt. Wel goed dat de hoofdpijn weg lijkt te zijn, die was bij mij hardnekkig. Beterschap! 

Malibu2 schreef op 06-01-2022 om 18:21:

[..]

Vervelend dat het zo lang aanhoudt. Wel goed dat de hoofdpijn weg lijkt te zijn, die was bij mij hardnekkig. Beterschap!

Dankjewel ik ga zo slapen en het is wel iets beter, maar heb voor de zekerheid maar paracetamol naast mijn bed gelegd.

Mijn arm heb ik deze keer wel opvallend weinig last van. Wel iets gevoelig, maar gewoon volledig bruikbaar.

Voor degenen die bang zijn voor bijwerkingen van Moderna: mijn man is er gisteren mee geprikt en heeft, afgezien van last van zijn arm, geen bijwerkingen. 

Naast pijnlijke bovenarm was ik vanavond heel moe en heb ik op de bank liggen slapen. Maar dat kan ook door de twee videovergaderingen van 2 uur per keer komen natuurlijk… Dat vind ik wel eens lastig, wat komt nou waar vandaan. 

Angela1967 schreef op 04-01-2022 om 20:51:

[..]

Nee je wilt liever geen covid als je niet met een professioneel persoon je zorgen hebt besproken dat je heftig reageerde na twee vaccinaties. Dat is het punt. Het kan zijn dat het na maar niet door vaccinaties was, het kan zijn dat het handiger is om ander type vaccinatie te nemen, het kan zijn dat de nadelen van paar dagen ziek toch opwegen tegen risico's. Maar als TS zich echt wil informeren moet je het niet bij emoties laten

Gr Angela

Even een serieuze vraag. Ben jij huisarts, viroloog of iets dergelijks. Jij schrijft zo dat alles wat jíj vindt waarheid is, er is geen millimeter ruimte om naar iemand anders te luisteren. 

Pilatespas schreef op 07-01-2022 om 00:12:

[..]

Even een serieuze vraag. Ben jij huisarts, viroloog of iets dergelijks. Jij schrijft zo dat alles wat jíj vindt waarheid is, er is geen millimeter ruimte om naar iemand anders te luisteren.

Ik denk niet dat ze dat is want ze moedigt degene op wie ze reageert juist aan om twijfels met een professional te bespreken. Dus dan dat is ze zelf waarschijnlijk niet. Het lijkt me overigens een uitstekend advies waar eigenlijk ook geen speld tussen te krijgen is. Wat weten jij en ik en zij er nou uiteindelijk echt van? Als je echt moeilijke vragen hebt moet je zijn bij degenen die ervoor hebben gestudeerd, niet bij willekeurige forummers.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

07-01-2022 om 00:27

Pilatespas schreef op 07-01-2022 om 00:12:

[..]

Even een serieuze vraag. Ben jij huisarts, viroloog of iets dergelijks. Jij schrijft zo dat alles wat jíj vindt waarheid is, er is geen millimeter ruimte om naar iemand anders te luisteren.

Waar sla jij nou precies op aan? In de post waarop jij reageert staat toch niks geks.

ToetieToover

ToetieToover

07-01-2022 om 00:38 Topicstarter

Feles schreef op 06-01-2022 om 22:04:

Voor degenen die bang zijn voor bijwerkingen van Moderna: mijn man is er gisteren mee geprikt en heeft, afgezien van last van zijn arm, geen bijwerkingen.

Ik las dat vrouwen vaker last hebben van de bijwerkingen. Maar dat kan ook zijn omdat die dat vaker melden of doordat er meer bejaarde vrouwen zijn dan mannen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.