Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Bijwerkingen booster, wie ook?

Dat viel even tegen want ik had het niet verwacht, maar na mijn booster heb ik bijwerkingen gekregen.

Hoofdpijn de dag erna en nu, tweede dag ‘na’; het eten smaakt ‘vreemd’ (vies) en ik heb diarree. Veel geslapen ook al.

Iemand die dit herkent? Of andere klachten?

En wanneer ging het weer over? Dat laatste, dat wil ik graag weten 


SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

30-12-2021 om 18:02

Ik heb vandaag ook hoofdpijn (dat heb ik echt nooit). Darmklachten idem. Booster volgt morgen. Misschien is het ook bij jou een (ander) virusje? Ik bedacht me toevallig vanmiddag dat als ik vanmorgen de booster had gekregen, in plaats van morgen, ik mijn klachten van nu aan die oppepprik toegeschreven zou hebben...

ToetieToover

ToetieToover

30-12-2021 om 18:11 Topicstarter

Mijn vriend heeft geen diarree en vond het eten best smaken. Maar ook als hij alsnog ziek wordt, weten we niet of hij iets van mij heeft of dat het van de prik komt. Ik vind het wel toevallig. Té toevallig. We hebben al vanaf vrijdagavond niemand meer gezien, en dat waren toen de ah bezorger en mijn moeder. Waar zou ik het anders vandaan hebben, dan van de prik. Ik denk daarom echt aan een bijwerking. 

Ben benieuwd of er meer mensen dit soort -of andere- klachten hebben. 

Gisteravond de booster gekregen. Alleen in de auto terug ineens heel warm, maar ik ben ook al een paar dagen verkouden (negatief getest) dus dat had ik wel vaker daarvoor. Maar nu gutste het zweet van me af.

En verder niks anders dan een beetje beurse arm.

Ik heb maandag ochtend vroeg mijn derde moderna vaccinatie gekregen.
Die avond zat ik te klappertanden en mijn benen voelde als lood. Matig geslapen en veel liggen zweten. Dinsdag kouwelijk, zwabber benen, hoofdpijn, moe en weinig eetlust. Woensdag zelfde klachten maar iets milder. Vandaag weer bijna normaal.
Prik één en twee veel minder klachten. 

Ik heb een opgezwollen lymfeklier boven mijn sleutelbeen sinds de dag na de prik. Bleek een bekende bijwerking van Moderna te zijn. Voel me verder ook niet helemaal senang maar niks ernstigs verder. Het gaat alweer de goede kant op. 

Hier geen klachten met Pfizer, hoorde wel veel klachten bij Moderna,

Hier 3e Pfizer gehad en, op een pijnlijke prikplek na, geen bijwerkingen!

Hier 2 weken terug de booster gehad, pfizer na 2x astra. Woensdag misselijk, donderdag kreeg ik er hoofdpijn bij en sinds donderdagnacht braken en diarree. Braken hield vrijdagavond op, diarree heeft langer geduurt. Maar ik leef sowieso op sondevoeding  dus herstellen van zoiets verloopt bij mij anders. Nu in ieder geval weer fit

niet herkenbaar.
Ik had anderhalve dag een beetje pijnlijke arm en verder niks.

Pfizer na 2x AZ trouwens.

Bij AZ had ik ook weinig bijwerkingen. 

ToetieToover

ToetieToover

30-12-2021 om 19:54 Topicstarter

Ik had Moderna na 2x Pfizer maar van de eerste twee geen last gehad. Nou ja, beetje zere arm. Zoiets had ik weer gedacht. Maar daar dacht Moderna kennelijk anders over. 

ToetieToover

ToetieToover

30-12-2021 om 19:55 Topicstarter

RosaMontana schreef op 30-12-2021 om 19:12:

Hier geen klachten met Pfizer, hoorde wel veel klachten bij Moderna,

Lijkt er wel op dat ik dat hier ook lees, dat het bij Moderna meer voorkomt. 

QuizzicalOpossum53

QuizzicalOpossum53

30-12-2021 om 20:19

Ik heb drie keer Pfizer gehad. Eerste beetje wazig gevoel, tweede was ik een dag compleet gevloerd en nu na de derde twee dagen ziek. Heel zwaar lichaam en heel erg moe. Nog niet in staat om een theekopje op te tillen, bij wijze van spreken. Na twee dagen waar het weer over. 

Hier als 1e Astra, alleen zere plek. Toen Pfizer, dag grieperig met verhoging. Nu Moderna, weer dag grieperig met verhoging.

Eerste prik Jansen - heel klein beetje gevoelige arm voor een paar uur.
Eergister Moderna - als ik op de prikplek druk, voelt het als een blauwe plek.
Verder van beide helemaal geen bijwerkingen.

Van 1e prik alleen stijve arm, bij 2e prik uitgeput gevoel en stijve arm. 2 dagen geleden booster gehad. Had hoofdpijn spierpijn, erg koud, rillingen en erg stijve arm. Gelukkig gaat het beter sinds een paar uur. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.