Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Haarverf

Het merk haarverf die ik al jaren gebruik, is uit de handel genomen. Nu ben ik op zoek naar permanente haarverf die goed dekt (ik verf mijn haar wat donkerder blond dan ik zelf ben), en makkelijk in gebruik is.

Heeft iemand een tip/ervaring voor wat betreft een goed merk, dat ik gewoon bij de drogist kan halen?

Ik gebruik Igora Royal. 100% grijsdekkend, weet niet of dat bij jou nodig is,  maar bij mij wel 😏. Niet bij de drogist te koop maar wel bij de lokale kapperswinkel. Daar vind ik het veel te duur dus ik bestel het voor de helft van het geld bij Haibu of een aanverwante site. 

Loulou39

Loulou39

16-09-2026 om 19:44 Topicstarter

Wieder schreef op 16-09-2026 om 19:37:

Ik gebruik Igora Royal. 100% grijsdekkend, weet niet of dat bij jou nodig is, maar bij mij wel 😏. Niet bij de drogist te koop maar wel bij de lokale kapperswinkel. Daar vind ik het veel te duur dus ik bestel het voor de helft van het geld bij Haibu of een aanverwante site.

Van Schwarzkopf zie ik, als ik snel even Google: interessant, deze ken ik niet. Ga ik vanavond even uitgebreid bekijken. Dank je voor de tip!

En ja, grijsdekkend zou fijn zijn 😇. Ik ben best lichtblond, dus het valt nu niet zo op, maar de grijze haren zitten ertussen (al vanaf mijn 30e, denk ik).

Garnier Olio gebruik ik meestal. Bij het kruidvat te krijgen en vaak wel in een aanbieding voor half geld of 1 + 1 gratis

Loulou39

Loulou39

16-09-2026 om 20:57 Topicstarter

buufie schreef op 16-09-2026 om 19:56:

Garnier Olio gebruik ik meestal. Bij het kruidvat te krijgen en vaak wel in een aanbieding voor half geld of 1 + 1 gratis

Die is nu bij Etos in de aanbieding volgens mij, 1+1 gratis. Wat goed! Is die verf goed dekkend?

Loulou39 schreef op 16-09-2026 om 20:57:

[..]

Die is nu bij Etos in de aanbieding volgens mij, 1+1 gratis. Wat goed! Is die verf goed dekkend?

bij mij wel, maar dat zal per persoon verschillen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.