Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

De kinderen van mijn vriend


CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

27-09-2021 om 06:40

A12345 schreef op 26-09-2021 om 18:56:

[..]

Van mijn zus begrepen dat hij nu daar is.

Waarom houd hij jouw zus op de hoogte van waar hij is?  Wel fijn voor zijn kinderen en ex dat hij nu daar is.

dan

dan

27-09-2021 om 09:25

BlueHeart schreef op 27-09-2021 om 06:40:

[..]

Waarom houd hij jouw zus op de hoogte van waar hij is? Wel fijn voor zijn kinderen en ex dat hij nu daar is.

Misschien heeft hij dat een paar weken geleden al aangegeven tijdens dat gesprek met TO haar zus dat hij in die weken weer naar het buitenland zou gaan? Het lijkt me in deze situatie niet zo voor de hand liggend dat hij die zus steeds gaat bellen of appen waar hij zit, ook al hadden ze goed contact.

A12345

A12345

27-09-2021 om 10:59 Topicstarter

Hij heeft blijkbaar nog wel contact met de vriend van mijn zus. Daar kon hij altijd al goed mee opschieten. 

Verder wel opvallend. Hij had de laatste dag van september nog zakelijke verplichtingen in Nederland, maar is dus nu al terug blijkbaar. 

A12345 schreef op 27-09-2021 om 10:59:

Hij heeft blijkbaar nog wel contact met de vriend van mijn zus. Daar kon hij altijd al goed mee opschieten.

Verder wel opvallend. Hij had de laatste dag van september nog zakelijke verplichtingen in Nederland, maar is dus nu al terug blijkbaar.

LAAT HEM LOS!

Hij is blijkbaar bevriend geraakt met de partner van je zus. So be it. Niet meer afvragen waar hij nu is, dat gaat je niets meer aan, niet meer volgen op welk medium dan ook. 

dan

dan

27-09-2021 om 11:30

Ysenda schreef op 27-09-2021 om 11:19:

[..]

LAAT HEM LOS!

Hij is blijkbaar bevriend geraakt met de partner van je zus. So be it. Niet meer afvragen waar hij nu is, dat gaat je niets meer aan, niet meer volgen op welk medium dan ook.

Ik weet niet of de vriend van je zus die informatie uit zichzelf met jou deelt? Of vraag jij ernaar via je zus? In het laatste geval zou ik adviseren er niet meer naar te vragen, in het eerste geval zou ik aangeven deze informatie niet meer te willen horen. Hoe moeilijk het ook is, het is over tussen jullie en op deze manier blijf je er te lang in hangen. 

A12345

A12345

27-09-2021 om 12:10 Topicstarter

dan schreef op 27-09-2021 om 11:30:

[..]

Ik weet niet of de vriend van je zus die informatie uit zichzelf met jou deelt? Of vraag jij ernaar via je zus? In het laatste geval zou ik adviseren er niet meer naar te vragen, in het eerste geval zou ik aangeven deze informatie niet meer te willen horen. Hoe moeilijk het ook is, het is over tussen jullie en op deze manier blijf je er te lang in hangen.

Mijn zus vertelde dat. 

dan

dan

27-09-2021 om 12:42

je schiet alleen niks op met die informatie wanneer hij in het buitenland of hier is, het maakt het alleen moeilijker om het van je af te zetten. En dat zal sowieso wel zijn tijd nodig hebben. 

zo zie je maar dat jij nooit goed bent geweest voor die kinderen. Want als hij nog samen met ej was geweest dan was hij niet vrij om ze te bezoeken wanneer hij wilde. Dus houd voor ogen dat zijn kinderen in elk geval niet meer hun vader lange tijd hoeven te missen. 

A12345

A12345

27-09-2021 om 20:20 Topicstarter

Butterflywhy schreef op 27-09-2021 om 18:46:

zo zie je maar dat jij nooit goed bent geweest voor die kinderen. Want als hij nog samen met ej was geweest dan was hij niet vrij om ze te bezoeken wanneer hij wilde. Dus houd voor ogen dat zijn kinderen in elk geval niet meer hun vader lange tijd hoeven te missen.

Ze zien hem nu in elk geval om de week. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

28-09-2021 om 07:11

A12345 schreef op 27-09-2021 om 20:20:

[..]

Ze zien hem nu in elk geval om de week.

Hoe weet je al die dingen joh?  Indien je zus je steeds ongevraagd voorziet van informatie zou ik haar toch dringend verzoeken om daarmee op te houden, hoe goed haar vriend ook bevriend is met je ex, ik kan me ook niet voorstellen dat hij het leuk vind dat alles wat hij vertelt doorgebrieft word naar zn ex, zeker als hij die zelf negeert. 

dan

dan

28-09-2021 om 17:13

A12345 schreef op 27-09-2021 om 20:20:

[..]

Ze zien hem nu in elk geval om de week.

Wel fijn dat ze elkaar zo vaak zien. 

A12345 schreef op 27-09-2021 om 12:10:

[..]

Mijn zus vertelde dat.

Waarom doet ze dat? Wat schiet jij daar mee op?

dan

dan

28-09-2021 om 18:51

vertelt je zus dit soort dingen uit zichzelf of omdat jij er naar vraagt? 

Is hij alweer terug?

Vanwaar die vraag? Als TO er antwoord op geeft, krijgt ze op haar sodemieter op omdat men niet begrijpt waarom ze die informatie aan haar zus vraagt (bijvoorbeeld) of omdat ze niet het goede antwoord geeft. Dit draadje heeft voor mij al een hele tijd iets van ramptoerisme. TO, als je zelf nog vindt dat je er iets aan hebt om antwoord te geven, doe dat dan gerust. Maar volgens mij schiet je er helemaal niks meer mee op! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.