Bb19bb21
21-07-2026 om 16:50
Tijdschriftenpakket kind
vroeger, toen ik zelf nog kind was, kreeg ik elke zomer een pakket met een stuk of tien tijdschriften (meestal de penny) erin. Dat waren dan oude nummers die gebundeld waren. Bestaat zoiets nog en waar zou ik dat dan kunnen kopen? Mijn dochter is gek op lezen, dus dat zou ons de zomer door helpen..... Alle onderwerpen zijn wel ok, haar interesse is divers.
Ysenda
21-07-2026 om 16:53
kringloop, daar liggen stapels tijdschriften voor weinig. Hele jaargangen tina, donald duck, penny etc.
Bb19bb21
21-07-2026 om 17:24
dit waren altijd pakketten met nog nieuwe tijdschriften (maar met een oude datum). Dan zaten ook bijvoorbeeld eventuele cadeautjes enzo er nog bij.
Gingergirl
21-07-2026 om 17:51
bij het kruidvat verkopen ze dat soort pakketten met damesbladen, ik neem weleens zo'n pakket mee voor een tante. Of ze het ook met kindertijdschriften hebben weet ik niet. Bij Bruna verkochten ze het een paar jaar terug maar geen idee of ze dat nog doen. Misschien verschilt het ook per filiaal. Bij Magvilla kun je het online kopen die pakketten. En tijdschriftenpakket punt nl
Of ze ook kinderpakketten hebben, weet ik niet.
Poezenmeisje
21-07-2026 om 18:16
Kringloop al geprobeerd?
Mijn vader kocht vroeger op markt pakketten met de Okki voor me.
😊
Loulou39
21-07-2026 om 19:38
Google zegt: Kiosk.nl, Het tijdschriftenpakket, Marktplaats en kringloop.
De eerste twee zowel oude als nieuwe exemplaren, en je kunt ze zelf samenstellen lees ik.
Leuk idee trouwens!
MamaE
21-07-2026 om 21:31
Moeten het per se tijdschriften zijn? Anders kun je ook gewoon naar de bieb gaan en laat je haar daar een voorraad boeken uitkiezen voor tijdens de vakantie.
Bananenbrood
21-07-2026 om 21:44
Oh ja, die herinner ik me ook nog! Zo iets bestaat niet meer volgens mij. Zoals hierboven genoemd wordt is de kringloop wel een goede bron van tijdschriften. Kost weinig en je hebt (hier om ieder geval) veel keuze.