Karinka
16-08-2026 om 00:02
Meningokokken sepsis
zijn er ouders die ervaring hebben met kinderen die sepsis kregen bij meningokokken? Onze dochter van 10 is zwaar ziek en ze zal zoals t nu er uit ziet delen van haar ledematen misschien moeten misssen. Het is een onwerkelijke tijd. We leven in een donkere tunnel. Karinka
Romir
11-09-2026 om 11:53
Nogmaals een knuffel en veel sterkte. Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid en rust...
Neweve
13-09-2026 om 10:18
iedere week is er weer eentje.
Hopelijk zit we deze week een beetje regenboog achter de grijze wolk.

Karinka
14-09-2026 om 22:33
ik heb nog niet kunnen reageren op alle persoonlijke berichtjes. We zijn heel dankbaar voor de lieve en steunende berichtjes🙏. De afgelopen week is er operatie geweest aan haar linkerbeen en er zijn waarschijnlijke operaties aannhaar linkerarm en de hoop is dat er een deel van haar rrechterhand behouden kan blijven. In een heel rare manier lijkt er wat rust te zijn en moeten we kijken naar hoe verder. We huilen samen en praten samen. Nog een keer dank jullie wel❤️🙏
letterkoekje
14-09-2026 om 23:46
Ik hoop dat je aan die hel waarin je nu lijkt te leven, snel een einde komt, TO. Maar de dokters zullen ook geen risico willen nemen door maar te snijden en te snijden. Ze staan voor een moeilijke opdracht: wat aangetast is weghalen maar anderzijds zo veel mogelijk sparen. Moeilijke evenwichtsoefening, ik zou niet in hun plaats willen zijn om die beslissingen te nemen.

Zazo
15-09-2026 om 00:36
Niet te bevatten wat er allemaal op jullie bordje komt en hoeveel jullie in deze moeilijke tijd moeten doorstaan. Ik hoop zo dat er snel wat lichtpuntjes komen.♥️